ING promuje otwarcie firmy poprzez Profil Zaufany w Moim ING
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię promującą nowe rozwiązanie dla osób, które podjęły decyzję o otwarciu własnej firmy. Mogą to zrobić poprzez Profil Zaufany w Moim ING, bez konieczności wizyty w urzędach. ING Bank Śląski jako jeden z pierwszych wdrożył tę usługę w swoim systemie.
Profil zaufany jest rozwiązaniem na załatwienie wielu spraw urzędowych online. Do tej pory można było złożyć wniosek o otwarcie firmy przez Internet ale i tak konieczna była wizyta w urzędzie. Teraz funkcję weryfikacji osoby przejmuje bank poprzez tzw. Profil Zaufany.
Po założeniu Profilu Zaufanego w Moim ING, klient ze strony urzędu wysyła jeden wniosek o otwarcie firmy, który trafia do wszystkich miejsc, gdzie firma musi zostać zgłoszona. Dla klientów będzie to duże ułatwienie a dla nas możliwość realnego wsparcia w procesie otwarcia firmy – mówi Szymon Przybylak, Dyrektor odpowiedzialny za ofertę dla małych firm w ING Banku Śląskim.
Dodatkowym wsparciem jest również strona: https://www.ing.pl/male-firmy/bankowosc-internetowa/profil-zaufany
W kampanii dla firm, ING Bank Śląski kontynuuje strategię komunikacji opartej na inspirowaniu i zachęcaniu Polaków do działania i wykorzystywaniu drzemiącego w nich potencjału. Żeby założyć firmę potrzebny jest pomysł. Są tacy, którzy cały czas go szukają. Jest też wielu, którzy pomysł mają ale nie zdają sobie sprawy, że ma on potencjał na firmę. Ponieważ żałujemy tylko tego, czego nie zrobiliśmy, bank zachęca w kampanii: Masz pomysł i Moje ING. To masz wszystko, żeby założyć firmę przez internet. W 2016 roku ponad 270 tysięcy Polaków uwierzyło we własne siły i swój pomysł zakładając własną firmę (Dane GUS: liczna nowo zarejestrowanych w GUS jednoosobowych działalności gospodarczych).
To co proponuje ING to nie tylko inspiracja do działania, ale też konkretne narzędzie, które upraszcza formalności przy zakładaniu firmy - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski udostępnił w listopadzie ub.r. nową bankowość internetową i mobilną Moje ING dla jednoosobowych działalności z użytecznymi funkcjami, które pomagają w prowadzeniu własnej firmy: wykresy z wpływami i wypływami z konta firmowego, przypominanie o regularnych terminach płatności np. ZUS, Urząd Skarbowy, jeden formularz na wszelkie rodzaje przelewów ZUS. Moje ING automatycznie dostosowuje się do urządzenia, dzięki czemu te same czynności można wykonać równie łatwo na smartfonie, tablecie i komputerze.
Tytuł kampanii: „Masz pomysł i Moje ING. To masz wszystko, żeby założyć firmę przez internet”
Start kampanii: 13 lutego 2017 r.
Narzędzia: Internet: VOD, display, social media
Kreacja: GONG Agencja Kreatywna
Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub