ING Bank Śląski jest wśród zwycięzców Instytucji Roku 2016 w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”. Ranking powstał na podstawie badania ekspertów portalu mojebankowanie.pl
- Systematycznie i konsekwentnie pracujemy nad tym, żeby klienci byli zadowoleni za każdym razem, gdy się z nami kontaktują. Podczas wizyty w oddziale, rozmowy z doradcą Contact Centre, przedstawicielem banku, czy korzystając z bankowości internetowej. Słuchamy klientów – poznajemy ich potrzeby, opinie i sugestie. Na tej podstawie udoskonalamy naszą ofertę i rozwijamy model obsługi. Wszystko po to, żeby klienci otrzymywali to, czego potrzebują. Edukujemy i wspieramy ich, żeby dzisiejsza technologia nie była im obca i żeby czuli się w cyfrowym świecie komfortowo – powiedział Krystian Setera, Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji w ING Banku Śląskim.
Badania jakości obsługi w placówkach zrealizowano w formule wizyt eksperckich, przeprowadzonych cyklicznie w ciągu roku. Każde badanie składało się z sześciu bloków: „pierwsze wrażenie”, „płynność obsługi”, „powitanie”, „komfort obsługi”, „rozmowa z doradcą” i „zakończenie rozmowy”. Co dwa miesiące eksperci odwiedzili 90 oddziałów bankowych, 33 placówki ubezpieczeniowe i 20 punków obsługi operatorów telefonii komórkowych. Wyniki spotkań złożyły się na ostateczny ranking, opracowany osobno dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i telefonii komórkowej.
Wszystkie informacje o rankingu są dostępne na stronie www.instytucjaroku.pl