ING Bank Śląski otrzymał 7 nagród w konkursie Power Of Content Marketing - Szpalty Roku 2017. Bank otrzymał pięć złotych nagród, jedną srebrną oraz wyróżnienie.
W tegorocznej edycji konkursu, do którego zgłoszono ponad 200 projektów, jury nagrodziło aż 7 z ING Banku Śląskiego, w czterech kategoriach: Content marketing – finanse i ubezpieczenia; Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egzemplarzy; Portal dla pracowników oraz Strategia content marketing dla pracowników.
Nagrodzone inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego:
ZŁOTO w kategorii: Content marketing - finanse i ubezpieczenia
w kategorii: Portal dla Pracowników
w kategorii: Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1000 egz.
SREBRO w kategorii: Portal dla pracowników
WYRÓŻNIENIE w kategorii: Strategia content marketing dla pracowników
Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od dziewięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Inicjatywy i projekty dla pracowników ING Banku Śląskiego są od wielu lat nagradzane w tym prestiżowym konkursie.
Więcej na http://www.szpaltyroku.pl/