„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” - kampania oszczędności ING

Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” – od 16 lipca ING Bank Śląski powraca z komunikacją promującą oszczędzanie . W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 2% na koncie oszczędnościowym.

- Od kilku ostatnich lat sytuacja finansowa Polaków ulega pozytywnej zmianie. Według najnowszego, międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”[1] jakiekolwiek oszczędności posiada już 68% Polaków. Co ciekawe, to większy odsetek niż w badaniu deklarują Niemcy. Jednak  wysokość oszczędności nadal budzi nasze zastrzeżenia - tylko co czwarty oszczędzający Polak czuje się komfortowo z poziomem odłożonych pieniędzy – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim. Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny - dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy powtórzyć komunikację za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards - dodaje Barbara Pasterczyk.

W ramach kampanii bank proponuje ofertę oszczędnościową na 2%. Promocja „Bonus na start” skierowana jest do nowych klientów otwierających pierwsze konto oszczędnościowe w banku. Dla tych, którzy już oszczędzają w ING, bank proponuje „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, w którym również można oszczędzać na 2%[2] przez 4 miesiące. Wystarczy założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe PLN do 07.09.2017 r. i wpłacać nowe środki. Poza korzystnym oprocentowaniem – liczonym już od pierwszej złotówki - ofertę wyróżnia brak opłaty za otwarcie i prowadzenie konta, możliwość wpłat i wypłat bez utraty odsetek oraz bezpłatne przelewy między kontem oszczędnościowym a kontem osobistym w banku. 

Tytuł kampanii: „Kto oszczędza, tego stać na niezależność”

Czas trwania kampanii: od 16.07.2017 r.

Narzędzia:

- spot TV w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 

- Internet: serwis kampanii, kampania na największych portalach, na mobile i w social media

- wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Kreacja ATL: Brain

Media: Mullen Lowe Media Hub

Kreacje internetowe: Golden Submarine

Spot dostępny jest na serwisie YouTube.

[1] Finansowy Barometr ING to cykliczne badanie Grupy ING, badające zachowania i postawy konsumentów wobec zagadnień finansowych w Polsce i na świecie. Badanie zostało przeprowadzone w czerwcu 2016 r. w 13 krajach: Polska, Austria, Belgia, Czechy, Francja, Hiszpania, Holandia, Luksemburg, Niemcy, Rumunia, Turcja, Wielka Brytania, Włochy W badaniu wzięło udział 12 797 respondentów, w tym 1027 z Polski.

[2] Oferta dla klientów, którzy posiadają Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN, Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct w PLN, Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium w PLN, Dream Saver w PLN. Oprocentowanie zmienne, obliczane w skali roku. Obowiązuje przez 4 mies. od założenia konta i dotyczy:
- Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus w PLN zakładanego od 30.06.2017 r. do 7.09.2017 r. na warunkach określonych w Regulaminie oferty specjalnej „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”.
- Otwartego Konta Oszczędnościowego w PLN zakładanego na warunkach określonych w Regulaminie oferty specjalnej „Bonus na start”. Po upływie 4 mies. obowiązywać będzie oprocentowanie standardowe.