ING Bank Śląski zajął pierwszą pozycję wśród najlepszych marek finansowych na YouTube. Informacje na temat wideo marketingu w Polsce zostały opublikowane przez firmę Muse, specjalizującą się w analityce tego kanału.
Według raportu za sierpień 2017r., ING Bank Śląski zajmuje pierwsze miejsce wśród marek bankowych na You Tube.
- Video marketing jest od wielu lat kluczowym elementem naszej strategii. Jesteśmy bankiem, któremu zależy, by dzielić się wiedzą i wspierać Polaków w zarządzaniu swoimi finansami. Przystępne i użyteczne treści video są dla nas najlepszą formą by to osiągnąć. W prosty sposób przybliżamy internautom tematy związane z finansami osobistymi. I daje to efekty - mamy już ponad 42 tys. subskrybentów na YouTube, a nasze filmy były obejrzane ponad 74 mln razy. To dowód na to, że nasza konsekwentnie realizowana strategia przynosi rezultaty – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.
W raporcie zawarto szczegółowe informacje na temat polskich firm działających na YouTube. ING Bank Śląski w kategorii bankowość zajął pierwsze miejsce pod względem liczby wyświetleń filmów i materiałów zarówno w sierpniu, jak i w ogólnej liczbie od początku swojej obecności w tym kanale. Bank odnotował również najwyższą liczbę subskrypcji oraz liczbę interakcji pod wideo uwzględniając lajki i liczbę komentarzy fanów. Więcej informacji na temat raportu na stronie Muse.
ING Bank Śląski korzysta ze wszystkich możliwości nowych mediów. Bank jest obecny na Facebooku, Twitterze, YouTube, Instagramie i Linkedin. Prowadzi także „Społeczność ING”, własne forum dla klientów.