ING Bank Śląski powraca z kampanią reklamową pożyczki na klik, dostępnej w bankowości internetowej Moje ING. Z badań banku wynika, że aż 94% klientów poleciłoby ją znajomemu.
ING zachęca do realizacji swoich planów dzięki pożyczce w systemie Moje ING hasłem „to jest życie, to ułatwiamy”. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy komunikację pożyczki na klik. Dziś już dwie trzecie klientów biorących pożyczkę robi to w bankowości „Moje ING”. To ponad 20 punktów procentowych więcej niż przed rokiem. To dla nas sygnał, że klienci są otwarci na taką formę pożyczania - szybką, wygodną i bez formalności. Dlatego wracamy z kampanią i nową promocją - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor ING Banku Śląskiego odpowiedzialna za komunikację marketingową.
Z badań klientów, którzy skorzystali z pożyczki online wynika, że 95% pozytywnie ocenia jej łatwość i prostotę, a aż 94% klientów poleciłoby ją znajomemu.
W ramach kampanii ING Bank Śląski przygotował promocję z wykorzystaniem kodów promocyjnych. Klienci, którzy do końca stycznia 2018 r. wezmą pożyczkę online na kwotę min. 2500 zł, mogą otrzymać nagrodę w wysokości 100 zł. Pieniądze dostępne są na koncie od razu po podpisaniu umowy. Oferta pożyczki na klik jest dostępna dla klientów, którzy posiadają konto w ING.
Tytuł kampanii: „94% klientów poleciłoby pożyczkę na klik znajomemu”
Spot jest dostępny na serwisie YouTube.
Czas trwania kampanii: od 05.11.2017 r.
Narzędzia: TV, internet
Kreacja ATL: Brain
Kreacje internetowe: Gong
Media: Mullen Lowe Media Hub
Źródło: Badanie satysfakcji klientów ING Banku Śląskiego, Ipsos, styczeń – sierpień 2017 r, N=1893