ING Bank Śląski został nagrodzony w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank. Strategia oferowania najlepszego Customer Experience w kanale cyfrowym jest realizowana we współpracy z e-point.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów. ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.
e-point, jako wieloletni partner technologiczny, odpowiada m.in. za rozwój serwisu www i współtworzenie oferty banku w internecie zgodnie z zasadami Content-Driven Design (strony internetowe, bankowość elektroniczna, aplikacja mobilna).
Konkurs e-Commerce Polska awards jest skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. Po raz drugi w konkursie pojawiły się kategorie dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego. W tegorocznej edycji były kategorie skierowane do reprezentantów e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii (e-usług) w tym agencji oraz domów mediowych dostarczających innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom. Oceny zgłoszeń dokonała Kapituła Konkursu składająca się z profesjonalistów praktyków z branży gospodarki cyfrowej.