W tegorocznej edycji IAB Mixx Awards, ING Bank Śląski otrzymał brązową statuetkę w kategorii Business-to-Business. Kampania Aleo: Szef Wszystkich Szefów rozkazuje celebrytom została nagrodzona za strategię, kreację, sposób wykonania, jak i wykorzystanie mediów.
- By skutecznie dotrzeć do segmentu B2B - ludzi, którzy rzadko kiedy mają czas angażować się w akcje reklamowe, postawiliśmy na dowcipny, zaskakujący i wzbudzający prawdziwe emocje content. Stworzyliśmy filmy wirusowe, które zestawiały istniejące nagrania z bohaterem wszystkich reklam Aleo – Szefem Wszystkich Szefów. Każdy film był popularnym w sieci mash-up’em, w którym szef wydaje polecenia znanym postaciom życia publicznego tj. Magdzie Gessler, Wojciechowi Cejrowskiemu oraz Remiemu Gaillardowi. Spot jednocześnie przekazuje główną myśl: Na Aleo zrobisz biznes – powiedziała Magdalena Kot-Szczepańska, dyrektor Departamentu Marketingu Korporacyjnego w ING Banku Śląskim.
Aleo to otwarta platforma zakupowa dla firm, na której przedsiębiorstwa mogą sprzedawać i kupować produkty oraz usługi korzystając z zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Platforma należy do ING Banku Śląskiego. Kampanię dla Aleo przygotowały agencje 180heartbeats + Jung v Matt. Nagrodzone reklamy można obejrzeć na kanale Aleo na YouTube: https://www.youtube.com/AleoPL.
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W jedenastej edycji konkursu wzięli udział reklamodawcy, agencje i domy mediowe. Wieloetapowe obrady jury zaowocowały 62 nominacjami do złotych, srebrnych i brązowych statuetek IAB MIXX 2017.