25 grudnia startuje nowa kampania zachęcająca Polaków do oszczędzania w ING Banku Śląskim. Przekaz wspiera oferta specjalna - 2,5% na koncie oszczędnościowym.
W najnowszej kampanii ING prezentuje dwie odmienne postawy wobec oszczędzania, brawurowo zaprezentowane w spotach telewizyjnych przez popularnego aktora Adama Woronowicza. Przedstawione w humorystyczny sposób historie są pretekstem do refleksji, że motywacja do oszczędzania bywa różna. Dla jednych jest to pozytywny przykład z domu, dla innych są to wnioski wyciągnięte z obserwacji rozrzutnych członków rodziny. ING od lat przekonuje, że wiele zależy od nas samych, dlatego najważniejsze, by znaleźć swoją motywację do oszczędzania. I robić to systematycznie, bo w dzisiejszych czasach element odpowiedzialnej postawy - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.
Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Dodatkowo w sieci bank zaplanował intensywne działania w mediach społecznościowych, które mają w atrakcyjny i zabawny sposób zachęcać i utrzymywać w postanowieniu oszczędzania. Komunikaty mobilizujące do odkładania pojawią się także w wybranych miastach na billboardach i siatkach wielkoformatowych w postaci lokalnych, kontekstowych haseł.
W ramach kampanii ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne oprocentowane w wysokości 2,5% w skali roku przez 4 miesiące od założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego (oprocentowanie zmienne):
Tytuł kampanii: „Jedni oszczędzają bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali”
Start kampanii: od 25.12.2017 r.
Narzędzia:
Kreacja ATL: Brain
Media: Mullen Lowe Media Hub
Kreacje internetowe: GONG
Spoty TV są dostępne w serwisie YouTube: