#mojepowietrze ING zachęca Polaków, by pokazali jak dbają o czyste powietrze

Wyniki finansowe i informacje biznesowe , CSR, Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozpoczął niedawno kampanię „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze”. W kampanii bank wspiera proaktywne postawy na rzecz czystego powietrza. Teraz zaprasza do udziału w akcji #mojepowietrze, gdzie zachęca internautów by pokazali jak dbają o czyste powietrze.

Akcja #mojepowietrze, ma zachęcić Polaków do aktywnej postawy na rzecz czystego powietrza i dzielenia się swoimi pomysłami na walkę ze smogiem. Każdy może wrzucić post, komentarz lub zdjęcie z #mojepowietrze i tym samym pokazać własne sposoby na dbanie o wspólne dobro, jakim jest powietrze. Takie działania mają z jednej strony edukować, a z drugiej wpływać na postawy Polaków - uświadamiać, że każda nawet najmniejsza rzecz robiona w trosce o czyste powietrze ma znaczenie i tylko wspólnym wysiłkiem możemy zmienić stan powietrza.

W ramach działań w mediach społecznościowych bank zaprosił do współpracy także znane i lubiane osoby ze świata online i offline. Choć na pierwszy rzut oka wiele ich dzieli, to łączy troska o czyste powietrze.

Prawie 90% Polaków deklaruje, że każdy powinien troszczyć się o jakość naszego powietrza, ale tylko 60% wierzy, że ma na to jakikolwiek wpływ1. Dlatego my chcemy pokazać, że jeżeli każdy z nas - na swoją miarę – zrobi coś na rzecz powietrza, na pozytywnym efekcie skorzystamy wszyscy. Zachęcamy Polaków, aby dzielili się swoimi pomysłami jak dbają o czyste powietrze w akcji #mojepowietrze. Wspólnie możemy zmienić więcej – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim. 

Filmy dostępne są na profilu banku na kanale YouTube:

https://youtu.be/bGea9LonA2M

https://www.youtube.com/watch?v=0soJ-lKUtjc

Na potrzeby aktywacji powstała także strona internetowa www.mojepowietrze.pl gdzie internauci mogą pokazywać swoje sposoby na dbanie o czyste powietrze.

ING Bank Śląski zachęcą Polaków do proaktywnej postawy również poprzez dedykowaną ofertę. Od początku lutego, w ramach oferty standardowej pożyczek i kredytów dla klientów indywidulanych i firm, wprowadził promocyjne finansowanie na produkty i rozwiązania, które przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. Za udzielenie kredytów bank nie pobiera prowizji lub zwraca ją po 3 miesiącach regularnej spłaty oraz przedstawieniu przez klienta faktury za taki produkt.

Za kreacje w mediach społecznościowych odpowiada agencja Lubię To by Isobar, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

[1] Źródło: Ariadna Ogólnopolski Panel Badawczy Sp. z o.o., Omnibus, Polacy 18+, lipiec 2017