ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w XI edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2018”, w kategorii „Banki”. Tym samym kolejny raz znalazł się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi i poziomu satysfakcji klientów.
Mówimy „Liczą się ludzie” i przekładamy to na naszą codzienną pracę. Każdego dnia nasi pracownicy dbają o to, żeby klienci, podczas współpracy z nami, mieli jak najlepsze doświadczenia. Słuchamy klientów – poznajemy ich potrzeby, opinie i sugestie. Na tej podstawie udoskonalamy nasze rozwiązania. Skupiamy się na dostarczaniu klientom najlepszych doświadczeń związanych z bankowaniem. Cieszymy się, że nasi klienci to doceniają – powiedział Krystian Setera, Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji w ING Banku Śląskim.
W Polskim Programie Jakości Obsługi, liderzy w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen i opinii zgłaszanych przez klientów, przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej.
Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.
ING Bank Śląski otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi aż 11 razy (9 nagród oraz 2 wyróżnienia). Dodatkowo bank został w ub.r. uhonorowany nagrodą specjalną - Gwiazda Dekady.