Aktualnie trwa kampania ING Banku Śląskiego Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze. W kampanii bank pokazuje, że każdy z nas ma wpływ na jakość powietrza, a w ścieżce dźwiękowej spotu wykorzystuje fragment utworu zespołu Maanam w nowej aranżacji. Od 26 marca bank udostępnia Spleen w całości.
Kora i Jimek to artyści odmiennych pokoleń, reprezentanci różnych stylów muzycznych. ING Bank Śląski połączył ich wspólnym projektem. Artyści stworzyli ścieżkę dźwiękową do reklamy, w której bank zachęca Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza.
Zainteresowanie utworem muzycznym stworzonym na potrzeby kampanii, przerosło nasze oczekiwania. Od premiery spotu codziennie otrzymujemy pytania, czy udostępnimy cały utwór? W odpowiedzi na to zainteresowanie Kora z Jimkiem przygotowali pełną wersję w nowej aranżacji. Piosenkę udostępniamy wszystkim fanom. Liczymy na to, że utwór będzie przypominał to co chcemy powiedzieć w kampanii, że jeżeli każdy z osobna - na swoją miarę - zrobi coś na rzecz powietrza, na pozytywnym efekcie skorzystają wszyscy. Mamy nadzieję, że piosenka się spodoba – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.
Piosenki można posłuchać i pobrać ją na kanałach banku:
https://www.ingbank.pl/mojepowietrze/muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=QBOsxcT25GM
ING Bank Śląski zachęcą Polaków do proaktywnej postawy również poprzez dedykowaną ofertę. Od początku lutego, w ramach oferty standardowej pożyczek i kredytów dla klientów indywidulanych i firm, wprowadził promocyjne finansowanie na produkty i rozwiązania, które przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. Za udzielenie kredytów bank nie pobiera prowizji.