Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny – nowa kampania ING

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski w nowej kampanii marketingowej systemu Moje ING promuje cieszącą się dużą popularnością kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.

Podróżując za granicę, Polacy najchętniej decydują się na wymianę waluty w kantorze (69%)*. To pokazuje, że dużą rolę nadal odgrywają przyzwyczajenia i obawy przed niepożądanymi kosztami za płatności kartą za granicą - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. Dlatego już po raz drugi sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut,  która pozwala bohaterowi naszych spotów uniknąć niespodzianki na koncie i powiedzieć z całkowitą pewnością „ tyle z konta, ile na metce” -  kończy Barbara Pasterczyk.

W spocie widzimy historię bohatera, którego zagubiony bagaż zmusza do nieplanowanych zakupów. Bank podkreśla w reklamie główną zaletę swojej karty, czyli brak prowizji za płatność kartą za granicą w przypadku transakcji rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonania transakcji (EUR, USD, GBP).

Karta do wielu walut to funkcja dostępna w systemie Moje ING, która pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego  - prosto i bez dodatkowych formalności oraz opłat. Podczas płatności środki są automatycznie pobierane z odpowiedniego konta walutowego. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć prowizji za płatności kartą za granicą – wszędzie tam, gdzie obowiązują waluty: USD, EUR lub GBP.

Dodatkowym ułatwieniem płatności za granicą mogą być dostępne w systemie Moje ING

  • kantor do zakupu i wymiany walut,
  • pakiet wypłat z bankomatów za granicą – pozwala za jednorazową opłatą w wysokości 15 zł przez 30 dni wypłatać gotówkę z bankomatów na całym świecie bez prowizji.

Więcej informacji na stronie: www.ingbank.pl/lp/mojeing-wielowalutowa  

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”
  • Start kampanii: 20.05.2017 roku
  • Spot: https://www.youtube.com/watch?v=sAWSjQgPcOY
  • Narzędzia:
    • TV: spot 30 s i skrót montażowy 15 s
    • Internet: promocja video, kampania typu display, mobile i komunikacja w social media
  • Kreacja TV i internet: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

* Źródło: Global Consumer Tracker (GCT), TNS, 2016 r.,  https://fintek.pl/prawie-polowa-polakow-placi-karta-wakacji-granica/

Materiały do pobrania