ING Bank Śląski w nowej kampanii marketingowej systemu Moje ING promuje cieszącą się dużą popularnością kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.
Podróżując za granicę, Polacy najchętniej decydują się na wymianę waluty w kantorze (69%)*. To pokazuje, że dużą rolę nadal odgrywają przyzwyczajenia i obawy przed niepożądanymi kosztami za płatności kartą za granicą - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. Dlatego już po raz drugi sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut, która pozwala bohaterowi naszych spotów uniknąć niespodzianki na koncie i powiedzieć z całkowitą pewnością „ tyle z konta, ile na metce” - kończy Barbara Pasterczyk.
W spocie widzimy historię bohatera, którego zagubiony bagaż zmusza do nieplanowanych zakupów. Bank podkreśla w reklamie główną zaletę swojej karty, czyli brak prowizji za płatność kartą za granicą w przypadku transakcji rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonania transakcji (EUR, USD, GBP).
Karta do wielu walut to funkcja dostępna w systemie Moje ING, która pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego - prosto i bez dodatkowych formalności oraz opłat. Podczas płatności środki są automatycznie pobierane z odpowiedniego konta walutowego. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć prowizji za płatności kartą za granicą – wszędzie tam, gdzie obowiązują waluty: USD, EUR lub GBP.
Dodatkowym ułatwieniem płatności za granicą mogą być dostępne w systemie Moje ING
Więcej informacji na stronie: www.ingbank.pl/lp/mojeing-wielowalutowa
Szczegóły kampanii:
* Źródło: Global Consumer Tracker (GCT), TNS, 2016 r., https://fintek.pl/prawie-polowa-polakow-placi-karta-wakacji-granica/