ING Bank Śląski kontynuuje kampanię karty do wielu walut. Tym razem przygotował jej lokalną odsłonę, a w niej między innymi konkurs „Podróże z Kartą ING do wielu walut”.
Wyszukaliśmy charakterystyczne miejsca w wybranych polskich miastach i zestawiliśmy je z podobnymi zagranicą. Tym samym zachęcamy klientów do odkrywania interesujących miejsc z naszą kartą do wielu walut – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Bank zestawił podobieństwa charakterystycznych atrakcji turystycznych w Polsce i zagranicą aby zainspirować klientów do podróżowania i odkrywania ciekawych miejsc:
Kampanii towarzyszy konkurs dla mieszkańców miast wskazanych w kampanii - „Podróże z Kartą ING do wielu walut”. W konkursie można wygrać voucher o wartości 1 tys. zł lub ekotorbę. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Co możesz zrobić w podróży dzięki karcie ING do wielu walut? Konkurs potrwa do 30 czerwca br. a wyniki zostaną opublikowane 10 lipca br. Nagrody będzie można odebrać w jednym z oddziałów w mieście, w którym organizowany jest konkurs.
Szczegóły na: www.ingbank.pl/konkurs
Akcja lokalna jest częścią kampanii „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”, w której bank promuje cieszącą się dużą popularnością kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.
Karta do wielu walut to funkcja dostępna w systemie Moje ING, która pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego - prosto i bez dodatkowych formalności oraz opłat. Podczas płatności środki są automatycznie pobierane z odpowiedniego konta walutowego. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć prowizji za płatności kartą za granicą – wszędzie tam, gdzie obowiązują waluty: USD, EUR lub GBP.
Dodatkowym ułatwieniem płatności za granicą mogą być dostępne w systemie Moje ING: