Nowa kampania ING „Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym”

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.

Od kilku lat sytuacja finansowa Polaków systematycznie się poprawia. Ponad dwie trzecie badanych deklaruje, że posiada oszczędności. Pod tym względem Polska stopniowo dogania bogatsze państwa Europy Zachodniej. Jednak jak wynika z badania „Finansowy Barometr ING”,  połowa Polaków przyznaje, że najczęściej ich oszczędności pochłaniają nieprzewidziane wydatki. Zdajemy sobie sprawę, że każdemu może przydarzyć się sytuacja, kiedy najzwyczajniej nie można czekać na wpływ pensji. I nie chodzi tu tylko o nieoczekiwane wydatki, jak np. awarie, ale też różnego rodzaju nadarzające się ciekawe i wartościowe okazje, które mogłyby uciec nam sprzed nosa. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę „Pensja na już”,  która jest odpowiedzią na życiowy insight, że… „Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym” - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W kampanii produkt „Pensja na już”  został wpleciony w historię chłopca, którego wielką pasją jest piłka nożna. Jego pasja ma szansę się rozwinąć, gdy niespodziewanie pojawia się okazja wyjazdu na obóz piłkarski. Marzenia chłopca mogą się spełnić dzięki promowanej ofercie, z której korzystają rodzice.

W internetowej odsłonie kampanii ING Bank Śląski podpowiada również inne konteksty wykorzystania produktu: okazyjne last minute, niespodziewana wizyta rodziny czy też przedłużający się remont. 

Pensja na już to rodzaj nieoprocentowanego limitu zadłużenia w koncie udzielanego na 15 dni w kwocie od 500 zł do 3500 zł. Jednorazowa opłata za udzielnie wynosi 20 zł.  Wniosek można złożyć w Moim ING, oddziałach banku oraz za pośrednictwem Contact Centre.

Szczegóły kampanii:

Tytuł kampanii: „Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym”
Start kampanii TV: 22.07.2018 roku
Narzędzia: TV, Internet

YouTube: