7 października startuje „Biegnij Warszawo” i towarzyszący mu marsz „Maszeruję-Kibicuję”. To jedne z największych imprez tego typu w kraju, a ich partnerem po raz kolejny jest ING Bank Śląski. Na starcie pojawi się ponad 2000 pracowników ING, którzy pobiegną i pomaszerują na rzecz Fundacji ING Dzieciom.
W ubiegłym roku Pomarańczowa Drużyna ING wybiegła i wymaszerowała prawie 100 tysięcy złotych! Kwota ta umożliwiła Fundacji sfinansowanie 9 różnych projektów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnych regionów Polski. (Więcej na stronie Fundacji ING Dzieciom)
- Biegaczy i maszerujących czeka wyzwanie, walka z jesienną aurą oraz własnymi słabościami. Ale stoi za tym większa idea. Głęboko wierzę w to, że dzięki wybieganym i wymaszerowanym środkom uda się zrealizować kolejne projekty edukacyjno-sportowe – mówi Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego.
Hasło tegorocznej edycji Biegnij Warszawo „Przenosimy niebo na ulice Warszawy” ma zwrócić uwagę na jakość powietrza jakim oddychamy. Przez udział w biegu ING Bank Śląski kontynuuje swoje działania w ramach akcji #mojepowietrze, w której wspiera proaktywne postawy na rzecz czystego powietrza. - Chcemy pokazać, że kondycja ekologiczna miast jest równie ważna co kondycja finansowa naszych klientów. Zależy nam też na pokazaniu, że czyste powietrze jest dobrem wspólnym, o które musimy zadbać razem. Dlatego wspieramy bieg też w inny sposób - nasze elektryczne auta z pomarańczowej floty ING Banku Śląskiego będą otwierały i zamykały peleton Biegnij Warszawo – dodaje Brunon Bartkiewicz.
Zaangażowanie ING w Biegnij Warszawo wspierają działania w internecie. Na blogu https://spolecznosc.ingbank.pl oraz w mediach społecznościowych bank publikuje artykuły i infografiki zachęcające do biegania i motywujące do pokonywania własnych barier oraz walki o wyznaczony cel. W ten sposób chce zwrócić uwagę, że dbanie o finanse osobiste i uprawianie sportu mają ze sobą wiele wspólnego. Na miejscu w trakcie Biegnij Warszawo relację z biegu poprowadzi Aleksandra Radomska, blogerka znana szerszej publiczności z kanału „Mam wątpliwość”.