Ponad 11 tys. klientów ING Banku Śląskiego podpisało umowę o terminal płatniczy udostepniany przez bank. Klienci ING od początku roku zrealizowali ponad 5 mln transakcji na łączną kwotę ponad 382 mln zł. To między innymi efekt trzech kwartałów działania Programu Polska Bezgotówkowa.
- Nasz bank jest najmłodszym agentem rozliczeniowym na polskim rynku - pierwsze terminale dla naszych klientów udostępniliśmy dopiero wiosną ubiegłego roku. Dzisiaj jesteśmy jednym z leaderów na rynku pod względem liczby terminali udostępnianych w ramach Programu – mówi Krzysztof Hoffman, manager zespołu Zarządzania Środkami Finansowymi w ING Banku Śląskim.
Od startu programu w lutym 2018 roku, wniosek o terminal płatniczy w ING Banku Śląskim składa średnio trzy razy więcej klientów niż w analogicznym okresie przed jego rozpoczęciem. Do wysokiego przyrostu liczby terminali przyczynił się prosty i intuicyjny proces ich zamawiania, a także uproszczona weryfikacja klienta jeszcze na etapie zakładania rachunku firmowego. Na podstawie danych klienta bank automatycznie uzupełnia wniosek i przekazuje go klientowi poprzez system bankowości internetowej. Klient nie musi iść do oddziału ani spotykać się z doradcą aby podpisać wersję papierową umowy.
- Rośnie nie tylko liczba zainstalowanych terminali, ale także liczba i wolumen zrealizowanych transakcji. Konsumenci chcą mieć wybór płacenia gotówką lub kartą. Dlatego chcemy dostarczać rozwiązań i narzędzi, które pomagają przedsiębiorcom lepiej wpisać się w potrzeby swoich klientów. A te potrzeby potwierdzają liczby. Ponad 87% zainstalowanych terminali jest aktywnych i generuje transakcje. Co najciekawsze, pierwsze transakcje pojawiają się już w ciągu pierwszych 6 dni od instalacji terminala – dodaje Krzysztof Hoffman.
W najnowszej kampanii radiowej „Przychodzi firma do klienta”, ING Bank Śląski zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych w ofercie specjalnej 14 miesięcy za 0 zł. Z oferty mogą skorzystać zarówno małe, jak i duże firmy, które mają konto firmowe w ING.
ING udostępnia klientom mobilny terminal płatniczy, którym firmy mogą przyjmować płatności tam, gdzie chcą ich klienci. Bank gwarantuje, że pieniądze z transakcji bezgotówkowej znajdą się na koncie firmy do godziny 10:00 następnego dnia, co w mniejszych firmach ma duże znaczenie dla płynności.