Kampania pożyczek realizowana przez ING wspólnie z Tradedoublerem została wyróżniona przez jury konkursu Performance Marketing Diamonds. Nagroda została przyznana w kategorii „The most effective lead generation campaign” za internetowe działania natywne - kontekstowe dla pożyczek gotówkowych.
Nagroda Performance Marketing Diamonds CEE jest przyznawana przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwszy konkurs w Polsce skupiający się na obszarze performance marketingu i afiliacji. Zgłoszenia oceniało międzynarodowe jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci.
W tym roku nagroda w kategorii: „The most effective lead generation campaign” trafiła do Tradedoublera - wiodącego przedstawiciela branży marketingu efektywnościowego – za kampanię zrealizowaną wspólnie z ING Bankiem Śląskim.
- W Polsce coraz więcej użytkowników internetu stosuje AdBlocka. To sygnał, że branża reklamowa powinna się zmienić. Chcemy aby nasze reklamy nie miały charakteru intruzywnego, przynosiły wartość dodaną odbiorcom i jednocześnie były skuteczne. Dlatego tym bardziej cieszy, że zmieniając podejście do reklamy udało się zwiększyć liczby zapytań od klientów zainteresowanych pożyczkami i jednocześnie osiągnąć wzrost sprzedaży – mówi Aneta Oratowska z Centrum Eksperckiego Communication and Brand Experience w ING Banku Śląskim.
Natywne działania były realizowane zarówno na portalach internetowych, jak i platformach zakupowych takich jak np. olx.pl, otomoto.pl, otodom.pl, skapiec.pl. Za pomocą interaktywnych widżetów wygenerowano ponad 800 000 spersonalizowanych stron docelowych w ciągu sześciu miesięcy. Ruch na stronach zwiększył się o 27%, a liczba skutecznych leadów, czyli wypełnionych formularzy internetowych potwierdzonych przez Contact Centre o 28%. W efekcie tych działań wzrosła także sprzedaż.