W akcji społecznej ING Banku Śląskiego "Dobry głos dla firm" internauci zgłosili ponad 600 opinii o firmach. Mela Koteluk i Paweł Domagała wyśpiewali już część z nich, które zostały wyświetlone na YouTube i Facebooku aż 5 mln razy!
Cieszymy się, że nasza akcja społeczna spotkała się z pozytywnym odbiorem a dobre opinie niosą się jak muzyka! Zgłoszonych zostało ponad 600 dobrych głosów a różnorodność firm, ich produktów i usług jest ogromna. Klienci dzielą się opiniami o piekarniach, szewcach, fryzjerach ale też o serwisach moto czy ośrodkach agroturystycznych. Zauważyliśmy również, że firmy same zachęcają swoich klientów do pozostawiania opinii i udziału w tej akcji bo zależy im na „własnej piosence” - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W akcji społecznej ING Banku Śląskiego "Dobry głos dla firm" Mela Koteluk i Paweł Domagała zachęcają do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, a następnie zamieniają je w piosenki i nagrywają krótkie klipy dedykowane firmom. Opinie o firmach internauci mogą zgłaszać na stronie www.glosdlafirm.pl lub za pomocą chatbota komunikującego się z użytkownikami przez aplikację Messenger do 30 listopada br. W sumie powstanie aż 70 mini teledysków.
Wyśpiewane do tej pory opinie można zobaczyć na bankowym kanale YouTube:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLVdeQz_6ceEuDa7EtG2KOZ2YMX4hgMvd-
Wierzymy, że dzięki takim akcjom realnie pomagamy firmom mieć więcej klientów i wspieramy relacje pomiędzy nimi. Firmy czerpią wiedzę jak rozwijać swoje produkty i usługi bezpośrednio od klientów. Również nasza poprzednia kampania, w której zachęcaliśmy do przetestowania pomysłu na firmę z klientami narzędziem Testuj Pomysł pokazała jakie to jest ważne. Do tej pory dzięki Testuj Pomysł potencjalni klienci pomogli ocenić ponad 2 tysiące pomysłów! – dodała Barbara Pasterczyk.
Testuj Pomysł – to wyjątkowe narzędzie, które daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Testuj Pomysł jest profesjonalnym badaniem rynkowym, na wybranej próbie respondentów, dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu. Testuj pomysł zapewnia obiektywną ocenę niezaangażowanych osób. Ankieta wysyłana jest do 120 respondentów i maksymalnie do 7 dni użytkownik otrzymuje na maila wyniki badania. Badanie jest bezpłatne!