ING Bank Śląski zdobył tytuł „Bank doceniony przez klientów”. Tytuł został przyznany na podstawie wyników badania „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”.
ING Bank Śląski odnotował jeden z najwyższych wzrostów satysfakcji klientów w porównaniu z ubiegłym rokiem – aż o 6 punktów. Autorzy badania wskazują, że „ING Bank Śląski jest liderem infolinii, bankowości internetowej oraz ma najlepiej ocenianą stronę www”. Bank został również liderem rankingu reputacji (ex aequo z Bankiem Millenium), gdzie został oceniony szczególnie wysoko w zakresie nowoczesności, oferty oraz stabilności. Według autorów badania: „Bank w pełni zasługuje więc na miano „banku uniwersalnego”, co jest warte uznania, bo w branży bankowej wyzwaniem jest sprostanie oczekiwaniom różnych grup klienckich”.
ING Bank Śląski zajął II miejsce w kategorii głównej „Satysfakcja klientów banków”, uzyskując tym samym tytuł „Banku docenionego przez klientów”. W kategoriach dodatkowych, bank zajął II miejsce w rankingu „Ocena punktów styku” oraz I miejsce w rankingu „Produkty”.
Badanie „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków” jest przeprowadzane raz do roku wśród klientów 14 największych banków w Polsce. Każdy z banków oceniany jest, w różnych aspektach, przez około 250 jego klientów. Badanie realizuje ARC Rynek i Opinia za pomocą mixu metod ilościowych CAWI (ankiety online) i TAPI (wywiady face-to-face przy użyciu tabletów w grupach demograficznych o niższej penetracji Internetu).
Więcej na: