„Posiadanie sensem życia? Posiadaj ale też oszczędności”

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski kontynuuję kampanię oszczędności. Tym razem bank podejmuje temat świadomego konsumowania nieszablonową i pobudzającą do refleksji grafiką na outdorze w 12 miastach.

Chcemy głośno i szeroko podnosić temat świadomego konsumowania, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznej: na dużym formacie oraz na warszawskich wiatach przystankowych i w metrze. O zobrazowanie tematu poprosiliśmy znanego artystę i rysownika komiksowego Przemysława Truścińskiego. Jego wizja w symboliczny sposób pokazuje zaślepienie konsumpcją. Na drugim biegunie są przemyślane i odpowiedzialne zakupy - trend który, jako marka wspieramy i promujemy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Działania OOH są częścią kampanii „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach.

W ramach OOH bank jest obecny w przestrzeni publicznej na dużym formacie w miastach takich, jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław.

Za kreację OOH odpowiada agencja Brain.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.
Materiały do pobrania