ING Bank Śląski został nagrodzony trzema statuetkami w konkursie Innovation 2019. Jury ekspertów doceniło innowacyjne produkty oferowane przez bank - klawiaturę Moje ING i finansowanie produktów energooszczędnych - oraz nowatorską kampanię #DobryGłosdlaFirm. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W kategorii Innowacyjny biznes - działania społeczne CSR ING Bank Śląski otrzymał brązową statuetkę za wprowadzenie szerokiej oferty finansowania produktów i rozwiązań energooszczędnych bez prowizji. Nowej ofercie towarzyszyła kampania ,,Czy my, Polacy, mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać, bo to powietrze”, która również zachęcała Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza. Kampania była jedną z najbardziej angażujących w historii ING Banku Śląskiego.
Bank otrzymał również brązową statuetkę w kategorii Innowacyjny Biznes - Produkt za Klawiaturę Moje ING – za pomysł na wykorzystanie nowych technologii i zrozumienie nawyków młodszych klientów usług finansowych. Innowacyjność Klawiatury Moje ING polega na połączeniu podstawowej funkcji klawiatury: pisania z możliwością wykonania przelewu. Płatność staje się częścią rozmowy na komunikatorze czy smsie. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.
ING Bank Śląski został doceniony brązową statuetką również w kategorii Innowacyjne Doświadczenie – Content za nowatorską kampanię #DobryGłosdlaFirm z udziałem Meli Koteluk i Pawła Domagały. Artyści zachęcali Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, ich produktach i usługach i zamieniali je w piosenki, które stały się jednocześnie krótkimi klipami dedykowanymi firmom. W kampanii ING Bank Śląski pomagał firmom mieć więcej klientów, zachęcając do dzielenia się dobrymi opiniami na ich temat.
Konkurs Innovation, organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, jest skierowany do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu i mediów. Jury nagradza zarówno projekty, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee. Obok technologii doceniane są kampanie społeczne i działania z zakresu CSR-u, dzięki czemu tworzony jest tym samym katalog najlepszych polskich innowacji z ostatniego roku. Więcej na stronie https://innovation.sar.org.pl/#!/konkurs