Wraz z rozwojem technologii szukamy sposobów na dostarczanie naszym klientom coraz to lepszych rozwiązań. Tym razem na TechBlogu tłumaczymy czym są systemy konwersacyjne i jak z nich korzystać.
Głosowi, wirtualni asystenci, chatboty to narzędzia wspierające i automatyzujące nasze procesy. Klienci ING Banku Śląskiego chętnie korzystają z tego typu rozwiązań, dlatego cały czas pracujemy nad ich ulepszaniem i rozwijaniem. Wszystko to sprawia, że w systemy konwersacyjne zrewolucjonizowały sposób komunikowania się człowieka z systemami.
Więcej o systemach konwersacyjnych możecie przeczytać na TechBlogu: https://techblog.ing.pl/blog/ekosystem-konwersacyjny
TechBlog ING Banku Śląskiego to miejsce, w którym eksperci banku dzielą się wiedzą z zakresu technologii. Blog jest interaktywny – jest miejsce na komentarze, dyskusje, a także na wskazanie tematów, które czytelników najbardziej interesują. Dla każdego znajdzie się ciekawy temat, niezależnie od poziomu zaawansowania. Zapraszamy do lektury: https://techblog.ing.pl/blog