ING Bank Śląski ma ambicje, żeby być najlepszym bankiem dla firm. Już dzisiaj jego konto firmowe poleca aż 94% klientów (1). Dlatego na nowy rok dla tych, którzy założą firmę w aplikacji Moje ING, bank przygotował ofertę „Rok księgowości za 0 zł”.
Wzrasta świadomość Polaków, że firmę można założyć w banku. Wie to już co piąty badany, a co dziesiąty deklaruje, że gdyby miał ją otwierać zrobiłby to za pośrednictwem banku (2). Przekłada się to na liczby. Według danych Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, przybywa przedsiębiorców, którzy zakładają firmę online. Już 8 % z nich robi to w bankach, z czego aż 40% w ING (3). To bardzo dobry wynik zważywszy na to, że usługa ta jest dostępna w ING dopiero od maja 2019 roku.
Przedsiębiorca musi na starcie podjąć dwie ważne decyzje – zdecydować w jakim banku otworzyć rachunek i w jaki sposób prowadzić księgowość. W ING wspieramy klientów w tych obszarach. W nowej kampanii przypominamy, że z nami można założyć wygodnie nie tylko swoją firmę wraz z kontem, ale też aktywować i prowadzić swoją księgowość w telefonie, w aplikacji Moje ING - powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Początek roku to czas, gdy otwiera się w Polsce najwięcej firm. Tym, którzy zdecydują się założyć firmę i konto z ING, bank proponuje darmową księgowość przez cały 2020 rok.
ING Bank Śląski oferuje zdalny proces rejestracji działalności gospodarczej, w którym prosto i szybko można założyć firmę i konto za jednym razem. Bank dodatkowo proponuje „Rok księgowości za 0 zł”.
System ING Księgowość, jest zintegrowany z bankowością Moje ING oraz kontem firmowym. Klienci mogą korzystać w nim z usługi fakturowania jak i uproszczonej księgowości. Nawet na telefonie. W ofercie „Rok księgowości za 0 zł” przedsiębiorca może korzystać z następujących modułów: Fakturowanie, Magazyn, Księgowość oraz Kadry i Płace do końca 2020 r.
Aby założyć firmę i księgowość w ING Banku Śląskim wystarczy aplikacja Moje ING i zwykły smartfon. Wszystko można zrobić tu: https://www.ing.pl/zaloz-firme
Szczegóły kampanii:
(1) Badanie satysfakcji NPS, 2019, N=700
(2) Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1058, N=1030 osób Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości Termin realizacji: 25 - 29 stycznia 2019 oraz 22-26 listopad 2019, Metoda: CAWI
(3) Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii