ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności. Tym razem bank zachęca Polaków do korzystania z życia na outdorze w największych miastach.
Dopingujemy Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieli więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia i pasje czyli to, co naprawdę ważne. Mówimy o tym głośno, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznej - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Działania OOH są częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2019 w TV, kinie, Internecie i social mediach.
W ramach OOH, bank jest obecny w przestrzeni publicznej wybranych miast na dużym formacie (również przy trasach dojazdowych do dużych ośrodków zimowych), na city lightach, w komunikacji miejskiej oraz w metrze.
Za kreację odpowiada agencja Brain.
Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego: