„Oszczędzam ale nie na tym co ważne”

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności. Tym razem bank zachęca Polaków do korzystania z życia na outdorze w największych miastach.

Dopingujemy Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieli więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia i pasje czyli to, co naprawdę ważne. Mówimy o tym głośno, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznejpowiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Działania OOH są częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2019 w TV, kinie, Internecie i social mediach.

W ramach OOH, bank jest obecny w przestrzeni publicznej wybranych miast na dużym formacie (również przy trasach dojazdowych do dużych ośrodków zimowych), na city lightach, w komunikacji miejskiej oraz w metrze.

Za kreację odpowiada agencja Brain.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.

 

Materiały do pobrania