ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2020”, w kategorii „Banki”.
Jesteśmy dumni z otrzymanej Gwiazdy Jakości Obsługi. Ta nagroda jest dla nas niezwykle cenna bo przyznana bezpośrednio przez klientów, którzy od lat są w centrum naszych działań. Wspieramy ich i inspirujemy do realizacji wyznaczonych celów. Cieszymy się, że to doceniają -powiedział Piotr Gołąbek, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w ING Banku Śląskim.
Polski Program Jakości Obsługi, wyłania liderów w poszczególnych branżach na podstawie ocen i opinii klientów. Klienci mogą zgłaszać opinie przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej.
Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.