„Działam dalej”. Zacznę sprzedawać w internecie z ING

Produkty i usługi, Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Z ING Bankiem Śląskim rozwój biznesu w internecie jest łatwiejszy. Nowej kampanii dla firm „Działam dalej”, towarzyszy promocja założenia i prowadzenia e-sklepu lub e-hurtowni na start za 0 zł przez 3 miesiące.

Wybuch epidemii spowodował, że duża część aktywności Polaków przeniosła się do internetu. Dotyczy to również firm. Z badań wynika, że epidemia przyspieszyła automatyzację i cyfryzację przedsiębiorstw. Aż 46% ankietowanych firm przyznało, że może częściowo lub całkowicie prowadzić działalność online, z czego połowa już się na to zdecydowała lub zrobi to w najbliższych trzech miesiącach*. W ING chcemy pomóc im w tej transformacji. Wiemy, że doświadczenia ostatnich miesięcy są trudne ale nie powinny powstrzymywać przedsiębiorczych Polaków przed działaniem. Przygotowaliśmy ofertę, która  pomoże im w łatwy sposób zacząć sprzedawać w internecie: sklep gotowy w niecały tydzień, wsparcie w jego skonfigurowaniu i co najważniejsze brak opłat na starcie – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski przygotował dwie oferty ułatwiające prowadzenie biznesu e-commerce:

  • dla nowych klientów, którzy chcieliby przenieść swój tradycyjny biznes do sieci - sklep oraz bramkę płatniczą imoje za 0 zł przez 3 miesiące oraz wsparcie w uruchomieniu sklepu on-line do 5 dni;
  • dla klientów, którzy już prowadzą działania e-commerce, ale nie korzystają z imoje -0% za bramkę płatniczą imoje przez 3 miesiące.

e-commerce i zdalne prowadzenie biznesu wspieramy od dawna - jako pierwszy bank wprowadziliśmy płatności internetowe:  imoje oraz Twisto. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów i oferować im to czego na danym etapie potrzebują. Teraz, w czasie ogromnego zainteresowania firm możliwością działania w internecie, proponujemy wsparcie w transformacji modelu sprzedaży, która pozwoli firmom szybko rozpocząć działalność e-commerce i rozwinąć ich biznes - powiedział Rafał Zych, Dyrektor Innovation Lab w ING Banku Śląskim.

Klienci ING mogą skorzystać z profesjonalnej i indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius, bez dodatkowych opłat. Dodatkowo firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień. Po upływie darmowych 3 miesięcy, do końca pierwszego roku umowy, klienci ING wciąż mogą korzystać ze specjalnych warunków cenowych, dzięki czemu oszczędzą ponad 8 tys. zł netto.

Więcej na: www.ing.pl/dzialam-dalej

#NajlepszyBankDlaFirm

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: Działam dalej
  • Czas trwania: 18 maja do 19 lipca
  • Narzędzia: internet (digital i social media), radio
  • Agencje: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

 *Ogólnopolskie badanie „Korona Bilans MŚP”