Robimy swoje, tylko inaczej

Produkty i usługi, Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Nawet niepewne czasy nie zatrzymały Polaków. Nadal robimy swoje, tylko inaczej. ING Bank Śląski w nowej kampanii pokazuje, że działanie to nasza cecha wyróżniająca. Jednocześnie podpowiada, że łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse.

Polacy mają w sobie coś takiego, co nie pozwala im zatrzymać się w miejscu. W każdej sytuacji potrafią znaleźć rozwiązanie i odnaleźć się w zupełnie nowych warunkach. Niepewność nie powstrzyma ich od tego, aby iść do przodu*. Co więcej, obecna sytuacja pokazała, że stać nas na wyjątkową wrażliwość, solidarność i kreatywność. Otworzyliśmy się na innych, na lokalną społeczność, doceniliśmy nowe aspekty życia i nauczyliśmy się nowych rzeczy, także w zakresie technologii. I chcemy, żeby te pozytywne zmiany już z nami zostały. Nadal robimy swoje, tylko inaczej. Rola banku ma teraz szczególne znaczenie bo dbanie o finanse to bardzo aktualny temat. Ponad dwie trzecie Polaków spodziewa się kryzysu gospodarczego i wzrostu bezrobocia w perspektywie najbliższych 5 lat a aż 36% dostrzega obniżenie standardów finansowych w stosunku do analogicznego okresu sprzed 12 miesięcy** Dlatego na znaczeniu nabierają rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, takie jak spersonalizowane powiadomienia w Aplikacji Moje ING. Dzięki temu łatwiej jest działać, iść do przodu, robić swoje – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Aplikacja Moje ING z banku w telefonie staje się narzędziem, które aktywnie podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania. Dzięki wysyłanym w aplikacji powiadomieniom typu push, klienci wiedzą jaki jest poziom wykorzystania zaplanowanego miesięcznego budżetu, mają informację co dzieje się na kontach ich dzieci czy ile mają pieniędzy na kontach w innych bankach.

W przypadku tej ostatniej funkcji, ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Dzięki temu transakcje klienta ze wszystkich banków mogą być widoczne w jednej historii. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków. Dane w ramach usługi są chronione przez najnowocześniejsze technologie, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa obowiązujących w sektorze finansowym.

Więcej tu: https://www.ing.pl/lp/robimy-swoje

Digitalizacja staje się już normą, dlatego kampanii ING Banku Śląskiego towarzyszy nowa wizualizacja, w której głównym elementem jest brand identifier - ikona aplikacji mobilnej. Ikona jest symbolem nowoczesnego, zdalnego sposobu bankowania i podstawowego kontaktu z bankiem. Dodatkowym, nowym elementem podkreślającym branding w materiałach audio oraz wideo jest również logo dźwiękowe.

Tytuł kampanii: „Robimy swoje, tylko inaczej”

Start kampanii: 17 czerwca 2020 r.

Narzędzia:

  • TV,
  • Internet,
  • social media,
  • oddziały, DM

Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)

Media: MullenLowe MediaHub

Spot: https://youtu.be/N5k21ag36dc

 

* National brand concept, Wally Olins

** badanie Corona Mood, GFK, maj 2020

Materiały do pobrania