„Robimy swoje, tylko inaczej” w Motokinie z ING

Produkty i usługi, Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski - jako sponsor akcji Motokino - zaprasza na pokazy plenerowe nad morzem i w Polsce centralnej. To element kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której bank pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy - tylko czasami w innej formule. Jak robić swoje to z pasją, a łatwiej robić swoje gdy ma się ogarnięte finanse.

W ramach akcji Motokino, zaplanowano kilkadziesiąt pokazów plenerowych dla zmotoryzowanych widzów. Filmy będą wyświetlane na ekranach umieszczonych na wysokości 4 m od ziemi a dźwięk będzie nadawany na specjalnej fali radiowej, odbieranej przez radio samochodowe. W jednym seansie - w zależności od lokalizacji - udział wziąć może nawet do 600 samochodów. To bezpieczny sposób na letnie aktywności. Akcja potrwa do 12 września br.

Udział w pokazach plenerowych Motokina jest bezpłatny. Lokalizacje, terminy i repertuar dostępne tu: http://motokino.pl/

ING Bank Śląski będzie obecny w Motokinach oraz w kinach stacjonarnych KinAds z 30’ wizerunkowym spotem kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”: https://youtu.be/N5k21ag36dc

W TV kampania wizerunkowa została uzupełniona o odsłonę produktową. W 15’ spotach, ING promuje aplikację Moje ING, która podpowiada jak ogarnąć finanse. Wykorzystuje do tego powiadomienia push i dopasowane funkcje:

  • Podgląd kont z różnych banków w jednym miejscu - ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Dzięki temu transakcje klienta ze wszystkich banków mogą być widoczne w jednej historii. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków. Spot „Podgląd kont z różnych banków”: https://www.youtube.com/watch?v=vVAIf5gIVag

Więcej tu: https://www.ing.pl/lp/robimy-swoje

Tytuł kampanii: „Robimy swoje, tylko inaczej”

Start kampanii: 17 czerwca 2020 r.

Narzędzia:

  • TV,
  • Internet,
  • Motokino i kina stacjonarne KinAds – start 27 czerwca 2020 r.
  • social media,
  • oddziały, DM.

Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)

Media: MullenLowe MediaHub