#zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na YouTube

Nagrody i wyróżnienia, Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Spot ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy był najpopularniejszą reklamą na YouTube, według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za kwiecień. Film, w którym bank razem z młodymi zdalnymi zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości, został wyświetlony ponad 6 mln razy i wywołał duże zaangażowanie!

W akcji #zdalnidopomocy ING zachęcał do wspierania mniej zdalnych. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Dzięki zaangażowaniu internetowych (reZi, Naruciak, Poszukiwacz, Aleksandra Żuraw, Katarzyna Gandor, Sylwia Lipka, Adrianna Skon), ci mniej zdalni mogą teraz radzić sobie lepiej w świecie online. Więcej tu: https://www.ing.pl/lp/zdalni-do-pomocy

Akcja ING #zdalnidopomocy odbiła się szerokim echem wśród internautów, co zostało zauważone przez YouTube Ads Leaderboard*. Na YouTube spot obejrzało ponad 6 mln osób, przy 4065 łapkach w górę, co daje 96,1% pozytywnych reakcji.

Kanał ING Banku Śląskiego na YouTube jest największym ze wszystkich kanałów bankowych w Polsce. Subskrybuje go ponad 200 000 użytkowników. Według danych NapoleonCat, ING jest również najbardziej angażującym bankiem na YouTube – w kwietniu i maju, w czasie akcji #zdalnidopomocy, ilość interakcji na You Tube wyniosła ponad 20 600.

ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

  • Facebook – ponad 250 tys. obserwujących,
  • YouTube – ponad 200 tys. subskrybujących,
  • Twitter – ponad 20 tys. obserwujących,
  • LinkedIn – ponad 21 tys. obserwujących,
  • Instagram – ponad 11 tys. obserwujących.

Aktywność banku w mediach społecznościowych jest doceniona przez internautów i ekspertów. ING Bank Śląski już po raz czwarty został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier.

*Zestawienia YouTube Ads Leaderboard opierają się na danych dotyczących zaangażowania użytkowników takich, jak: liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Dotyczą wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.