ING zachęca do podejmowania z dziećmi tematu finansów w wakacje

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rusza z kolejną odsłoną produktową kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której podpowiada jak ogarnąć finanse z Aplikacją Moje ING. W spocie „Wakacje”, bank promuje Konto dla młodych 13-18. Kampanii towarzyszy promocja „50 zł na start” dla nastolatka.

Finanse zajmują spory obszar naszego życia, a umiejętność radzenia sobie z nimi, to jedna z kluczowych, życiowych kompetencji. Badania wskazują, aż 93% uczniów z krajów OECD* deklaruje, że rodzice, krewni i inni dorośli są dla nich podstawowym źródłem wiedzy na temat finansów a wśród tych osób najważniejszą rolę odgrywają rodzice. Jednocześnie młodzież rozwija swoje umiejętności nie tylko poprzez naukę w szkole, rozmowy z rodzicami i obserwowanie ich zachowania, ale także poprzez osobiste doświadczenia. Poziom wiedzy młodzieży jest wyższy, gdy daje się im okazję do doświadczania samo­dzielności w dysponowaniu własnymi pieniędzmi. Wakacje to idealny moment na to. Dlatego zachęcamy, żeby w czasie wakacyjnego wypoczynku podejmować temat finansów i uczyć dzieci podejmowania pierwszych decyzji w tym obszarze. Zwłaszcza teraz, gdy podchodzimy do życia i wydatków z większą uważnością. Z jednej strony aż  66%** Polaków deklaruje, że będzie szukało oszczędności podczas zakupów większych produktów i usług. Z drugiej strony aż 87%*** planuje spędzić wakacje w Polsce. Żeby lepiej radzić sobie z często ograniczonym budżetem pomocne okazują się rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, zarówno dorosłego jak i dziecka. W aplikacji Moje ING, finanse rodzica i dziecka są widoczne w jednym miejscu a funkcjonalności takie jak prośba o przelew nie tylko uczą samodzielnego bankowania ale są też idealnym wstępem do rozmowy na tematy okołofinansowe – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Konto Mobi dla młodych 13-18, to nowoczesne rozwiązanie zarówno dla nastolatka jak i dla rodzica, które aktywnie wspiera ich we wspólnym ogarnianiu finansów. Ich finanse są widoczne w jednym miejscu – w aplikacji Moje ING. Dzięki powiadomieniom push i dopasowanym funkcjom aplikacji, rodzic może w spokoju czuwać nad finansami dziecka, a ono ma swobodę własnych wydatków i poczucie uczestniczenia w budżecie domowym.

Użyteczną funkcją - zwłaszcza podczas wakacji - jest prośba o przelew BLIK. Nastolatek wysyła do rodzica kwotę, której potrzebuje a rodzic potwierdza ją PIN-em w aplikacji. Pieniądze są natychmiast na koncie nastolatka. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które dodatkowo zachęca do rozmowy i wspólnego podejmowania decyzji finansowych.

Więcej o koncie Mobi dla młodych 13-18 tu: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-dla-dziecka

Link do spotu tu: https://youtu.be/MT-Vm9s3CSo

Kampanię wspiera promocja „50 zł na start”, w której przy otwarciu konta Mobi dla młodych 13-18, można zyskać dla nastolatka 50 zł. Aby skorzystać z promocji wystarczy:

  • założyć konto Mobi dla młodych w wieku 13-18, w Moim ING, do 19 sierpnia br.;
  • zapisać się do promocji i zaakceptować regulamin w formularzu dołączonym do wniosku o otwarcie konta Mobi, w Moim ING, do 19 sierpnia br.;
  • przelać min. 50 zł ze swojego konta w ING Banku Śląskim na Konto dziecka otwarte w promocji lub zrobić nastolatkowi przelew na telefon BLIK, do 19 września br.

Bank wypłaci nagrodę dla nastolatka w wysokości 50 zł, do 3 października br.

Tytuł spotu: „Wakacje” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”

Data emisji spotu: 6 lipca 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)

Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM

Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)

Media: MullenLowe MediaHub

 

*badanie PISA, Instytut Badań Edukacyjnych

** badanie Corona Mood, GFK, maj 2020

***dane Polskiej Organizacji Turystycznej

Materiały do pobrania