ING liderem konkursu Euromoney – CEE’s Best Digital Bank

Nagrody i wyróżnienia,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski otrzymał tytuł CEE’s Best Digital Bank. Wyróżnienie przyznała kapituła międzynarodowego konkursu Euromoney Awards of Excellence 2020. Organizatorem jest prestiżowy brytyjski magazyn Euromoney.

W ING od lat wspieramy naszych klientów w zarządzaniu finansami niezależnie od miejsca, w którym się znajdują i urządzenia, z którego korzystają. Nasze rozwiązania projektujemy tak, aby były intuicyjne, proste, zdalne i użyteczne. Jednocześnie dbamy o ich doświadczenia w kanałach cyfrowych. Klienci doceniają nasze podejście. Przekonaliśmy się o tym w ostatnim czasie, kiedy badania NPS dla ING Business wskazały na najwyższą dotąd satysfakcję klientów z kontaktu z nami. W ostatnich miesiącach, dzięki wysokiemu zdigitalizowania naszych usług i procesów, byliśmy dobrze przygotowani do ich oferowania w sposób całkowicie zdalny. Cieszymy się, że również jury niezależnego rankingu wyróżniło nasze działania, jako najlepsze na arenie międzynarodowej – powiedział Michał Bolesławski, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za obszar klientów biznesowych.

Digitalizacja i zdalność stają się już normą, ale wierzymy, że to co nas wyróżnia to nasze podejście do klientów, których inspirujemy i wspieramy w różnych sytuacjach. Z jednej strony wykorzystujemy możliwości, które daje nam technologia, a z drugiej potrzeby i zadowolenie klientów stawiamy w centrum uwagi. Aktywnie podpowiadamy i proponujemy spersonalizowane rozwiązania, takie jak np. powiadomienia typu push czy podgląd kont i kart z różnych banków w aplikacji Moje ING. To ważne, że nasze podejście doceniają też międzynarodowi eksperci – dodał Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za obszar klientów detalicznych. 

Jak podaje redakcja magazynu Euromoney ING Bank Śląski został zwycięzcą tegorocznego konkursu dla najlepszego banku cyfrowego w Europie Środkowo-Wschodniej, obejmując prowadzenie w kluczowych obszarach, w tym w e-commerce, zdalnej weryfikacji i otwartej bankowości.

Klienci ING Banku Śląskiego mogą zdalnie korzystać z oferty produktów i usług bankowych oraz tzw. produktów pomocniczych, które ułatwiają zarządzanie finansami i wspierają transformację cyfrową. Nagroda dla najlepszego banku cyfrowego w Europie Środkowo-Wschodniej dotyczy rozwiązań udostępnianych klientom indywidualnym i firmom w ramach systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnych Moje ING oraz ING Business. Te rozwiązania cechuje użyteczność i intuicyjność niezależnie od urządzenia, z którego korzysta klient. Wyróżniają się dostępnością nowoczesnych i innowacyjnych produktów, także tych spoza tradycyjnej oferty bankowej.

ING Business to kompleksowy system bankowości internetowej stworzony z myślą o średnich i dużych firmach oraz korporacjach. Wyróżnia go intuicyjność nawigacji oraz możliwość personalizacji pod kątem potrzeb klientów. Jedną z najważniejszych zalet systemu ING Business jest możliwość podpisywanie wszelkiej dokumentacji bankowej i wniosków bez konieczności wizyty w oddziale oraz spotkania z doradcą bankowym. W maju premierę miała nowa odsłona bankowości mobilnej ING Business, która jest prosta w obsłudze, przejrzysta i odpowiada na potrzeby wymagających użytkowników.

Moje ING to nowoczesny system bankowości internetowej dla klientów indywidualnych i jednoosobowych działalności gospodarczych. W ramach tego systemu ING Bank Śląskie jako pierwszy bank na polskim rynku udostępnił usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednym miejscu zgodnie ze standardami Dyrektywy PSD2. Również jako pierwszy bank w Polsce umożliwił wnioskowanie o pożyczkę w oparciu o historię kont z innych banków, dodanych do aplikacji Moje ING. W ramach szerokiej oferty dostępnej zupełnie zdalnie klienci mogą nawet założyć firmę poprzez bankowość internetową.

Kapituła konkursu Euromoney Awards of Excellence od 1992 roku wyróżnia liderów branży finansowej na świecie. Nagrody są przyznawane za wybitne osiągnięcia w bankowości. Kategoria CEE’s Best Digital Bank docenia banki, które zapewniają klientom najlepsze doświadczenia obsługi w kanałach cyfrowych.