ING Bank Śląski otrzymał godło Gwiazdy Dekady 2010-2020. Wyróżnienie zostało przyznane firmom i instytucjom, które przez ostatnie 10 lat dbały o potrzeby klientów i utrzymywały wysoką jakość obsługi. Organizatorem rankingu jest Polski Program Jakości Obsługi.
Jak podaje organizator rankingu Gwiazda Dekady to najwyższa forma uznania dla tych firm, które przez lata doskonaliły standardy i jakość obsługi, co przekładało się na wzrost satysfakcji konsumentów. To marki, które uważnie obserwowały zachowania i opinie kupujących, analizowały ich uwagi oraz reagowały na zmieniające się oczekiwania klientów. Tytuł Gwiazdy Dekady 2010-2020 otrzymały firmy i instytucje, które w ostatnich 10 latach otrzymywały najwyższe oceny przyznawane bezpośrednio przez klientów.
Od lat w centrum naszych działań stawiamy potrzeby klientów. Chcemy być dla nich partnerem, który wspiera w podejmowaniu decyzji finansowych oraz inspiruje do świadomego korzystania z życia i pieniędzy. Jednocześnie zwracamy szczególną uwagę na jakość obsługi i doświadczenia klientów w kontakcie z bankiem. Dostarczamy narzędzia i usługi, dzięki którym bankowość staje się przyjazna, wygodna i bezproblemowa. Uznanie klientów to dla nas najcenniejsze wyróżnienie – powiedział Piotr Gołąbek, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w ING Banku Śląskim.
Polski Program Jakości Obsługi od 2008 roku monitoruje poziom zadowolenia klientów z produktów i usług dostępnych na polskim rynku z kilkuset branż. Ma na celu poprawę jakości obsługi w Polsce. O przyznaniu wyróżnienia decydują konsumenci, przekazując opinie o firmach na portalu jakoscobslugi.pl lub w aplikacji mobilnej.