Złoto i dwa brązy dla ING na Effie Awards

Nagrody i wyróżnienia, Akcje marketingowe i promocje , CSR,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki. Złotą w kategorii „Finanse” oraz dwie brązowe w kategoriach „React & Sustain” oraz “Marketing and Business Solutions”. Bank zajął również drugie miejsce w rankingu „Firm roku 2020”.

Złoto w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Eko Petycje”, w której bank zachęcał dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. Kampanię wspierały również konkretne rozwiązania, dzięki którym każdy mógł zadbać o środowisko. ING Bank Śląski od lat inwestuje w eko rozwiązania a priorytetem w jego działalności są projekty realizowane z troską o środowisko naturalne.

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

To wyjątkowa nagroda dla wyjątkowej kampanii, która tematycznie dotyka największego wyzwania współczesnego świata, czyli zmian klimatycznych. W ING wiemy, że tego tematu nie można odkładać na później. Chcieliśmy by stał się równie bliski i ważny dla większości z nas. Jestem wdzięczna wszystkim, którzy dostrzegli w naszych działaniach szczere intencje i jestem dumna, że możemy tworzyć kreacje, które mają realny wpływ na otaczający nas świat -  powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Brąz w kategorii „React & Sustain” otrzymała kampania „Zdalni do pomocy”, w której bank zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Te działania miały szczególne znaczenie w nowych, covidowych realiach.

Projekt we współpracy z agencjami GONG, Brain, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Marketing and Business Solutions” otrzymał również Prostomat. Jury  doceniło skuteczność narzędzia do automatycznego upraszczania języka. To aplikacja dla pracowników banku, która w prosty sposób pozwala przetłumaczyć tekst z języka urzędowo-bankowego na prosty i bardziej przystępny. ING jest prekursorem upraszczania komunikacji – od lat eliminuje bankish i mówi po prostu.

Projekt we współpracy z firmą Logios i agencją MOSQI.TO .

Otrzymane nagrody są dla nas niezwykle cenne ponieważ Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów w branży marketingowej. Świadczą o tym, że nasze kampanie są jednymi z najlepszych w Polsce. Jesteśmy również drugą najefektywniejszą marką w Polsce. W rankingu firm znaleźliśmy się na podium razem z McDonalds i IKEA - markami uwielbianymi przez Polaków.  To duży sukces całego zespołu ING – dodała Barbara Pasterczyk.

Effie to konkurs, który ma swoje narodowe edycje na całym świecie i nagradza najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki.

Więcej o konkursie: https://awards.effie.pl/

 

 

Materiały do pobrania