Postanowienia noworoczne z ING

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING wspiera Polaków w realizacji noworocznych postanowień związanych z oszczędzaniem. W nowej kampanii bank zachęca do systematycznego oszczędzania na wybrany cel z Aplikacją Moje ING.

W kolejny rok wkraczamy zwykle z noworocznymi postanowieniami, również tymi związanymi z systematycznym oszczędzaniem. Nie zawsze jednak udaje się w nich wytrwać, bo często brakuje odpowiedniej motywacji. Jak wynika z badań, dla oszczędzających ważne są: pozytywne wzmocnienie, poczucie, że nie stoją w miejscu, a także plan i strategia. Jednocześnie wszyscy przyznają, że łatwiej jest trzymać się dyscypliny oszczędzania, gdy postawiony jest konkretny cel.* ING chce aktywnie wspierać klientów w ich postanowieniach związanych z oszczędzaniem i proponuje konkretne rozwiązanie w postaci Celów oszczędnościowych w Aplikacji Moje ING.

Cele oszczędnościowe w aplikacji Moje ING wspomagają automatyczne odkładanie na mniejsze i większe potrzeby. Wystarczy ustalić ważny dla siebie cel, kwotę i czas. Aplikacja przypomina, na jakim etapie dążenia do celu jesteśmy. Cele można też zwizualizować - korzystając z galerii zdjęć - co wzmacnia motywację i przybliża osiągnięcie celu. To idealne rozwiązanie dla osób, które potrzebują dodatkowego wsparcia w odkładaniu pieniędzy i chcą wyrobić w sobie nawyk systematycznego oszczędzania.

Kampanii towarzyszy konkurs o postanowieniach w Radiu ZET. Wybrani przez redakcję autorzy postanowień otrzymają 2021 zł na ich realizację. Partnerem akcji jest ING Bank Śląski.

Więcej o celach oszczędnościowych w aplikacji Moje ING tu: https://www.ing.pl/lp/cele-nowy-rok

Więcej o konkursie tu: https://konkursy.radiozet.pl/Postanowienia-2021-z-RadiemZET2

Nazwa kampanii: „Nowy rok, nowy ja. Zaczynam oszczędzać”

Start kampanii: 01.01.2021

Kanały: radio, Internet, SoMe, DM

Agencja: GONG, Brain

Media: MullenLowe Media Hub

*Badanie eksploracyjne "Postawy Polaków wobec oszczędności w covidowej rzeczywistości", Listopad-Grudzień 2020, zrealizowane przez Kantar na zlecenie ING.