ING Lease zdobyła ponownie Złoty Laur Klienta 2021 w kategorii Ekologiczne strategie w biznesie, a poza tym została wyróżniona za wieloletnią lojalność klientów i wybór naszych produktów, otrzymując elitarną nagrodę Laur Klienta TOP MARKA 2021.
Laur Konsumenta to jedna z najbardziej prestiżowych nagród na polskim rynku konsumenckim. Nagroda za najwyższej jakości produkty, marki, usługi, nowości i innowacje. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez Konsumentów. Organizator plebiscytu co roku przyznaje specjalne wyróżnienia dla firm, których marki wyróżniają się wieloletnią lojalnością respondentów w oddawaniu głosów podczas sondażu Laur Konsumenta. Marki posiadające kluczowe czynniki wpływające na ponowny wybór określonych produktów lub usług otrzymują wyróżnienie Laur Klienta Top Marka.
ING Lease podejmuje szereg inicjatyw ekologicznych, które wspierają klientów w odpowiedzialnym korzystaniu z zasobów środowiska naturalnego. W swojej stałej ofercie posiada Program ING EKO, obejmujący finansowanie elektrycznych i hybrydowych samochodów osobowych, dostawczych do 3,5 t., a nawet elektrycznych motocykli i skuterów. Program to również dodatkowe korzyści - 0% prowizji i darmowa rejestracja pojazdu. Dostępne jest również finansowanie paneli fotowoltaicznych na atrakcyjnych warunkach.
- Cieszy nas kolejne wyróżnienie ze strony klientów, tym bardziej, jeśli jesteśmy również TOP marką dla naszych partnerów. Dzięki temu wiemy, że nasze działania, wsparcie oferowane klientom oraz łączenie biznesu ze zrównoważonym podejściem – jest doceniane nie tylko w codziennej pracy naszych klientów, ale także w świadomym podejściu do działań proekologicznych i odpowiedzialnego korzystania z zasobów – podkreśla Beata Klonecka, Wiceprezes Zarządu ING Lease Polska.