W tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier, ING Bank Śląski został doceniony aż w trzech kategoriach: „Kredyt gotówkowy”, „Social media” oraz „Najlepszy spot reklamowy”.
Bank zajął trzy drugie miejsca w wybranych kategoriach:
„Kredyt gotówkowy” – II miejsce
Jak wskazuje Puls Biznesu: „ING Bank Śląski (…) otrzymał wysokie noty w większości analizowanych kategorii. To także jedna z nielicznych instytucji, która proponowała obecnym klientom lepsze warunki finansowania w niektórych scenariuszach”.
W ING klienci mogą otrzymać pożyczkę w każdym kanale, w tym całkowicie online w systemie bankowości internetowej i mobilnej Moje ING - ten kanał cieszy się największą popularnością wśród klientów. Pożyczkę można otrzymać zarówno na podstawie historii swojego konta w ING, jak również na podstawie historii kont z innych banków, które można dodać do Mojego ING – wówczas nie ma potrzeby dostarczania do banku dodatkowych dokumentów o dochodzie.
Więcej tu: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/pozyczka-gotowkowa
„Social media” – II miejsce
„Moderatorzy wykazali się przede wszystkim dużą responsywnością na posty użytkowników na Facebooku, udzielając odpowiedzi na 95 proc. Uwagę kapituły zwróciły treści publikowane na profilach ING - począwszy od wartościowych, merytorycznych podcastów i webinarów na YouTubie, po treści społeczno-edukacyjne na pozostałych kanałach” – podaje redakcja.
ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:
„Najlepszy spot reklamowy” – II miejsce dla spotu „Robimy swoje tylko inaczej”
Puls Biznesu zaznacza, że: „ING Bank Śląski (…) pokazał, że z obecną, niepewną sytuacją wiążą się także pozytywne zmiany, a Polacy mimo niesprzyjających warunków dalej „robią swoje", tylko w inny sposób, wykazując się kreatywnością i chęcią działania. Jednocześnie bank podpowiada, że łatwiej jest działać, mając sprawy finansowe uporządkowane z aplikacją Moje ING. (…) Pokazuje też, że rola banku jest teraz istotna w kontekście pomocy klientom w oszczędzaniu i zarządzaniu finansami”.
Spot wizerunkowy „Robimy swoje, tylko inaczej” był częścią kampanii ING Banku Śląskiego, która pokazywała, że działanie to cecha wyróżniająca Polaków i nie zmieniły tego nawet niepewne czasy. Nadal robimy swoje, tylko inaczej. Co więcej bardziej otworzyliśmy się na innych, doceniliśmy lokalność i nauczyliśmy się nowych rzeczy, także w zakresie technologii. Warto, żeby te pozytywne zmiany z nami zostały. A łatwiej działać i robić swoje, kiedy ma się ogarnięte finanse - szczególnie w tych czasach – w czym na co dzień wspiera aplikacja Moje ING.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=N5k21ag36dc
Ranking Złoty Bankier powstaje na podstawie badania prowadzonego przez ośrodki badawcze, dziennikarzy redakcji ekonomicznych, rynkowych ekspertów oraz głosowania internatów. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi – Kantar i Obserwatorium.biz.
Więcej na: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zloty-Bankier-2021-wyniki-rankingu-8097138.html