Troska o środowisko jest ważna dla Polaków. Dlatego ING w najnowszej kampanii „Warto robić swoje” konsekwentnie wspiera tę postawę i kolejny raz zachęca do działania, by robić więcej eko.
Mogłoby się wydawać, że aktualna sytuacja związana z pandemią zepchnie ekologię na dalszy plan. Jednak dla Polaków jest to nadal ważny temat. Blisko co trzeci badany wskazuje zanieczyszczenie środowiska jako jeden z najważniejszych powodów do niepokoju.* Ale co najważniejsze nie pozostajemy bierni. Aż 81 proc. badanych uważa, że ma wpływ na sytuację środowiska naturalnego i może ją poprawić poprzez swoje jednostkowe działania.** W ING kibicujemy takim postawom i zachęcamy do wyborów z myślą o środowisku. Rower, solary czy e-bike’i to tylko kilka z wielu możliwości, które Polacy mogą sfinansować naszą ofertą i dzięki temu robić więcej eko – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Codzienne wybory naszych klientów również udowadniają, że ekologia ma coraz większe znaczenie. Tylko na przestrzeni ostatniego roku obserwujemy kilkukrotny wzrost liczby udzielanych ekokredytów hipotecznych na domy energooszczędne. Nasza oferta ekokredytów i pożyczek dla klientów indywidualnych pozostaje niezmiennie na bardzo atrakcyjnych warunkach – powiedział Andrzej Sowa, dyrektor Centrum Kredyty i Ubezpieczenia w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski w wiosennej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” promuje finansowanie, które wspiera proekologiczne wybory. Bank nie pobiera prowizji, co zmniejsza koszt kredytu i może pomóc w robieniu więcej eko na co dzień.
W ramach kampanii ING Bank Śląski proponuje klientom:
Więcej o ofercie specjalnej pożyczki z 0 zł prowizji tutaj.
Więcej o Ekokredycie hipotecznym tutaj.
ING Bank Śląski od dawna wspiera elektromobilność, dlatego w ramach kampanii planuje akcję „Zamień brykę na elektryka”, w której będzie zachęcać Polaków do przetestowania rowerów elektrycznych. Szczegóły już wkrótce.
Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
Start kampanii: 3.05.2021 r.
Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
Agencje: Brain i GONG
Media: MullenLowe Media Hub
* Raport GFK, Corona mood: Dynamika zachowań konsumenckich w Polsce, 2020.
** Badanie CBOS – Świadomość ekologiczna Polaków, 2020.