ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności inspiruje do życia w duchu EKO. Bank zachęca Polaków, aby świadomie podchodzili do wydawania pieniędzy i kupowania nowych rzeczy – w trosce o środowisko i swoje portfele. Bo co ekonomiczne to ekologiczne.
Obserwujemy, że potrzeba bardziej refleksyjnego podejścia do życia i wydawania pieniędzy przekłada się coraz częściej na stosunek Polaków do ekologii a troska o środowisko staje się nową motywacją do oszczędzania. Aż 45% Polaków deklaruje, że kupuje obecnie mniej produktów a 58% zamierza naprawiać zamiast kupować nowe sprzęty, bo chce oszczędzać ale też martwi się wpływem nadmiaru rzeczy na środowisko*. Podpowiadamy im jak poprzez świadome zakupy mogą być nie tylko bardziej ekologiczni ale też bardziej ekonomiczni. Przypominamy, że w naszej aplikacji znajdą narzędzia, które wspierają ich w oszczędzaniu – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Każdy może w prosty sposób żyć bardziej ekonomicznie i jednocześnie ekologicznie. Świadoma konsumpcja, unikanie kupowania w promocji tylko dla promocji, dawanie drugiego życia dzięki naprawianiu i odnawianiu, niskoemisyjny transport – to tylko niektóre przykłady aspiracyjnych postaw i działań. Tu mniej, znaczy więcej - oszczędności na koncie i więcej dla naszej planety. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze, można odkładać na różne sposoby w Moim ING:
Kampanię wspierają dodatkowo oferty specjalne:
Więcej tu: https://www.ing.pl/lp/oszczedzaj/ekonomicznie-ekologicznie?site=2
ING Bank Śląski chce mieć pozytywny wpływ na świat jutra i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.
Więcej o działaniach banku: https://www.ing.pl/o-banku/odpowiedzialnosc-spoleczna
Więcej o Deklaracji Ekologicznej: https://www.ing.pl/deklaracja-ekologiczna
Szczegóły kampanii:
https://youtu.be/ocPROs8zqT4 - sukienka
https://youtu.be/tm5ryc0j3nk - samochód
https://youtu.be/EOnFwfetW4E – fotel
https://youtu.be/IkWzFk0pxPo - telefon
#INGdlaEKO
*GFK Consumer Life: TrendKey w Koronie: Czy pandemia wywróciła świat do góry nogami?. Raport z badania syndykatowego, 2020 r.