W tegorocznym konkursie Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” za kampanię „Robimy swoje, tylko inaczej” i brązową w kategorii „Business to business” za kampanię „Działam dalej z firmą w internecie”. Były to najwyższe nagrody w tych kategoriach.
Obie nagrodzone kampanie powstały i były emitowane w czasie pierwszej fali pandemii i zachęcały Polaków do działania, mimo niesprzyjających okoliczności. Jesteśmy bardzo dumni z tych nagród, bo pokazały, że my także potrafimy skutecznie działać w takich warunkach. Cieszymy się, że branża również to doceniła – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Srebro w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Robimy swoje, tylko inaczej”. Kampanię doceniono za adekwatny do sytuacji insight - nawet niepewne czasy nie zatrzymają Polaków, bo działanie to nasza cecha wyróżniająca oraz za wsparcie w postaci aplikacji Moje ING, która aktywnie podpowiada i pomaga lepiej ogarniać finanse. Dzięki temu można jeszcze odważniej działać dalej.
Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.
Brąz w kategorii „Business to business” otrzymała kampania „Działam dalej z firmą w internecie”, bo pokazała, że ING rozumie wyzwania firm i umie na nie szybko odpowiedzieć. W pandemii biznesowym wyzwaniem była konieczność szybkiej transformacji, żeby działać dalej ale online. Bank przygotował pakiet narzędzi dla każdej firmy: (1) sklep internetowy (Codarius) i wsparcie w uruchomieniu go w ciągu 5 dni, (2) płatności online dla firm, które chcą skorzystać z innych platform e-commerce, (3) generator linków płatniczych dla firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą rozliczać się bezpiecznie w interencie.
Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.
Effie to konkurs, który ma swoje narodowe edycje na całym świecie i nagradza najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki.
Więcej o konkursie: https://awards.effie.pl/