ING Bank Śląski udostępnia wraz z aktualizacją aplikacji mobilnej Moje ING płatności zbliżeniowe BLIKIEM w sklepach stacjonarnych w Polsce i za granicą.
Aby zacząć korzystać z BLIKA zbliżeniowego, wystarczy posiadać konto w ING z aplikacją Moje ING mobile na telefonie z systemem Android z włączoną funkcją NFC. Aktywacja płatności zbliżeniowych BLIK jest dostępna z poziomu szczegółów BLIKA w aplikacji mobilnej. Z tego miejsca można również zarządzać usługą.
Wprowadzenie płatności zbliżeniowych BLIKIEM to efekt wykorzystania technologii Mastercard, która umożliwia płatności zbliżeniowe we wszystkich terminalach płatniczych w Polsce oraz na całym świecie w terminalach zbliżeniowych z logo Mastercard. BLIK zbliżeniowy umożliwia płacenie za zakupy analogicznie jak kartami płatniczymi.
Zbliżeniowy BLIK jest dla użytkowników nowym, dodatkowym rozwiązaniem, które przyśpiesza proces płatności w sklepach stacjonarnych. Aby zapłacić zbliżeniowo BLIKIEM wystarczy odblokować telefon i zbliżyć go do terminala płatniczego – bez konieczności podawania kodu BLIK, połączenia z internetem czy siecią komórkową.
Transakcje realizowane przy użyciu tej metody są bezpieczne – przed każdą płatnością wymagane jest odblokowanie telefonu np. PIN-em lub odciskiem palca.
Możliwość aktywacji Płatności zbliżeniowych BLIK będzie dostępna dla wszystkich klientów w ciągu kilku dni.
Dodatkowe informacje dostępne są tutaj.