ING Bank Śląski po raz trzeci z rzędu został liderem rankingu satysfakcji klientów indywidualnych według raportu „Monitor satysfakcji klientów banków 2021” przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
– Utrzymanie pozycji lidera trzeci rok z rzędu świadczy o niezmiennie wysokim poziomie jakości i dbałości o klienta. To wyróżnienie daje nam duże powody do zadowolenia, tym bardziej, że pochodzi od samych klientów. Nie ustajemy w wysiłkach by wyprzedzać oczekiwania klientów i dostarczać im również ciekawą ofertę i innowacyjne rozwiązania z obszaru bankowości mobilnej i internetowej – powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
ING Bank Śląski uzyskał najwyższy wynik w czterech kluczowych kategoriach badania satysfakcji klientów ARC Rynek i Opinia: Satysfakcja, Lojalność, Polecanie oraz Punkty Styku (infolinia, wizyta w oddziale, strona internetowa).
Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (ankiety online przeprowadzone na ePanel.pl). Łącznie zrealizowano N=2540 wywiadów. Respondentami w badaniu były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Termin realizacji: październik-grudzień 2021. Każdy bank oceniało około 250 jego klientów. Badaniem objętych zostało 11 banków.
Więcej informacji o wynikach raportu na stronie https://arc.com.pl/banki-z-najwyzsza-satysfakcja-i-lojalnoscia-klientow/