ING Bank Śląski rusza z kampanią skierowaną do młodych. Bank docenia generację Z, która z dumą robi swoje i manifestuje swoje niesztampowe podejście do życia.
W nowej kampanii ING docenia pierwsze zawodowe osiągnięcia młodych – generacji Z – i ich dążenia do niezależności, samorealizacji i sprawczość. Bank nie tylko aktywnie wspiera młodych w robieniu swojego, ale też w początkach drogi do samodzielności finansowej – dając młodym konto z aplikacją Moje ING i wygodnymi funkcjami do zarządzania swoimi finansami.
Prawie 2/3 młodych chce się jak najszybciej usamodzielnić, a 63% wierzy, że może wziąć za siebie odpowiedzialność. Zamiast snuć nierealne marzenia, wolą pragmatycznie planować i realizować siebie. Bardzo ważne są dla nich autentyczność, wolność i prawo do własnego zdania. Aż 87% uważa, że każdy powinien mieć możliwość wyboru tego jak będzie żył.* Dla młodych pieniądze to droga do samodzielności i wolności. Mają wiele niesztampowych pomysłów na ich zarabianie i ciekawe podejście do pracy, które mogą być zaskakujące dla ich rodziców i starszych pokoleń. ING docenia życiową zaradność młodych i działanie w zgodzie ze sobą. Rozumiemy ich dążenie do niezależności i wspieramy je dopasowaną ofertą – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W najnowszej kampanii „Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia”, skierowanej do młodych, ING oddał głos faktycznym przedstawicielom generacji Z. W kampanii swoje historie przedstawili:
Prezentując autentyczne postawy i bohaterów, bank inspiruje młodych do działania i wzmacnia ich sprawczość. Jednocześnie aktywnie wspiera ich w budowaniu swojej niezależności finansowej - oferując konto Mobi z aplikacją Moje ING i funkcjami do zarządzania finansami:
Kampanii towarzyszy promocja „Do 200 zł za otwarcie konta Mobi”, w której można otrzymać nagrodę do 200 zł między innymi za płatności kartą i BLIKiem oraz za cele oszczędnościowe.
Więcej na: www.ing.pl/robcie-swoje
Szczegóły kampanii:
* Świat Młodych 6, badanie syndykatowe zrealizowane przez agencję badawczą IQS na reprezentatywnej próbie osób bezdzietnych w wieku 16-29 lat. Metodologia jakościowo-ilościowa: N=42 wywiady jakościowe etnograficzne oraz N=1900 CAWI. Realizacja 2021