ING Bank Śląski otrzymał tytuł „Instytucji Roku” i pierwsze miejsce aż w czterech kategoriach – „Najlepszy bank w Polsce”, „Najlepsza aplikacja mobilna” , „Najlepsza bankowość internetowa” i „Najlepsza obsługa hipoteczna”.
- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię i koncentrujemy się na potrzebach klientów. Wprowadzamy innowacyjne rozwiązania i dbamy o najlepszą jakość obsługi. Podejmujemy szereg działań, by utrzymać satysfakcję klientów na najwyższym poziomie. Każde takie wyróżnienie jest powodem do dumy i uznaniem dla ciężkiej pracy i zaangażowania naszego zespołu. Ta nagroda jest potwierdzeniem, że idziemy we właściwym kierunku, co motywuje nas do dalszej pracy – powiedział Brunon Bartkiewicz, prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
- Customer Experience jest jednym z kluczowych elementów naszej działalności. Od lat stawiamy na relacje i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wiemy, że wartością są dobrze zaprojektowane procesy cyfrowe, które umożliwiają nam pełną interakcję z klientami. Upraszczanie i digitalizacja procesów pozwalają nam coraz lepiej odczytywać ich potrzeby, a technologia ułatwia personalizację ich obsługi. Dzięki podejściu mobile-first możemy sprawnie funkcjonować i bezpiecznie obsługiwać naszych klientów. To ważne, że nasze podejście doceniają też eksperci – podkreślił Marcin Giżycki, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski otrzymał tytuł „Instytucji Roku” i pierwsze miejsce w następujących kategoriach:
„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany od sześciu lat przez branżowy portal Moje Bankowanie. Celem konkursu jest poprawa poziomu jakości obsługi klientów firm z sektora finansowego oraz upowszechnienie najlepszych praktyk w tym zakresie.
Więcej na www.instytucjaroku.pl