Katarzyna Nosowska w spocie promującym pierwszą edycję konkursu ING skierowanego do start-upów i młodych naukowców

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego Katarzyna Nosowska zachęca młodych naukowców i start-upy do udziału w konkursie na najlepsze rozwiązania dotyczące zielonej energii. Celem programu grantowego banku jest wsparcie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju. Pula nagród to 1 mln zł. 

Temat pozyskiwania energii jest ważny dla Polaków. Ceny energii rosną, a jednocześnie korzystamy z coraz większej liczby elektronicznych urządzeń, co sprawia, że zapotrzebowanie na energię też rośnie. Ta inicjatywa to jedno z działań ING, które mają zachęcić do zmiany nawyków i podejścia biznesowego. Potrzebujemy coraz więcej innowacji i rozwiązań technologicznych na rzecz poprawy środowiska. Bank posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów kredytowych, wspierających tego typu rozwiązania ekologiczne dla klientów indywidualnych i firm.

W pierwszej edycji konkursu grantowego chcemy zwrócić uwagę naukowców i przedsiębiorców na takie problemy, jak zanieczyszczenie powietrza, niska efektywność energetyczna, czy niewielkie wciąż wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Najlepsze rozwiązania dotyczące obszaru czystej energii otrzymają wsparcie finansowe od ING w wysokości 1 mln zł. Ta inicjatywa wpisuje się w cele banku związane ze zrównoważonym rozwojem, a więc promowaniem działań proekologicznych –  powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W obecnej edycji konkursu grantowego zostaną wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na wyzwanie konkursu: Jak możemy zapewnić czystą i dostępną energię. Najlepsze rozwiązania zgłoszone do konkursu otrzymają granty na dalszy ich rozwój:

  • Pierwsze miejsce - 400 tys. zł
  • Drugie miejsce - 300 tys. zł
  • Trzecie miejsce - 150 tys. zł

Dodatkowo jest możliwość przyznania nagród specjalnych, o łącznej wysokości 150 tys. zł. Zgłoszenia można wysyłać do 30 maja 2022 r.

Rozwiązania można zgłaszać przez formularz online dostępny na stronie internetowej www.ing.pl/programgrantowy.

Tytuł kampanii: "Więcej zielonej energii nam trzeba"

Narzędzia: TV, Internet, Social Media

Agencja: Gong

Zakup mediów: MullenLowe MediaHub

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=wVvqdKoXFuQ