ING w nowej kampanii oszczędności skłania do refleksji nad tym co daje nam wolność? Technologia? Natura? Miłość? Poprzez pytania o różne aspekty naszego życia bank podpowiada, że wolność wyboru mogą nam zapewnić oszczędności.
Żyjemy w czasach dużej zmienności. Odczuwa ją wielu Polaków - badania pokazują, że dla 67% z nich, ostatnie 2 lata, to zmiany na gorsze. W konsekwencji poczucie niepewności towarzyszy aż 89% badanym a utrata kontroli i wpływu na sytuację (niewielka lub całkowita) aż 87%. ING chce wzmocnić zachwiane poczucie sprawczości. Dlatego w kampanii zachęca do oszczędzania, bo oszczędności, z jednej strony zapewniają tak ważne w niepewnych czasach poczucie bezpieczeństwa (68% ), kontroli i wpływu (76%) a z drugiej dają również więcej możliwości - z takim stwierdzeniem zgadza się aż 85% Polaków. A więcej możliwości oznacza większą łatwość i elastyczność w odnalezieniu się w dzisiejszych czasach i związaną z tym wolność wyboru. I to właśnie wolność jest motywem przewodnim naszej najnowszej kampanii oszczędności - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Najnowsza kampania ING to swego rodzaju manifest wolności - wartości, która nabrała na znaczeniu. Jako narzędzie do budowania wolności finansowej ING proponuje konto oszczędnościowe, które również daje możliwość samostanowienia i wyboru. W ING oszczędzanie łatwo można obsługiwać z aplikacją Moje ING, która pozwala zwinnie dostosować się do zmieniającej się sytuacji i gwarantuje swobodę nielimitowanych przelewów pomiędzy kontem oszczędnościowym a osobistym w ING.
Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 4% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:
Więcej na: https://www.ing.pl/lp/zyskaj-podwojnie-oko
Szczegóły kampanii: