"Liceum w dwa lata i ani jednego dnia w szkole" - ING zaprasza na 2. odcinek serii ktobypomyślał – podcasty

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Czy można zhakować edukację? Czym różni się nauka w tradycyjnym formacie od szkoły w domu lub w chmurze? O tym, w drugim odcinku serii inspirujących rozmów o pokoleniu Z, rozmawiają Rafał Gębura z kanału "7 metrów pod ziemią" i Zainspirowany.
 
Zainspirowany - czyli Michał Kuryłek - to student medycyny, który już od kilku lat przełamuje schematy tradycyjnej, edukacyjnej ścieżki. Zachęca do wykorzystywania stypendiów i grantów, szukania własnego sposobu na naukę, ale też do eksperymentowania z nauczaniem w domu. To rozwiązanie, o którym wie bardzo mało osób - a które daje olbrzymie możliwości. W rozmowie z Rafałem Gęburą tłumaczy: Często na homeschoolingu są osoby, które rozwijają się artystycznie, naukowo albo sportowo; robią coś poza i chcą mieć szkołę "z boku" (...) Dla mnie to było niesamowite - ogarniałem, uczyłem się i byłem zawsze na bieżąco, a nauka zajmowała mi może 3 godziny dziennie. Michał założył też  fundację "Wyciskarka Potencjału", by zachęcać do korzystania z programów stypendialnych czy grantów: Stwierdziłem, że coś tu jest nie tak, nikt o tych stypendiach nie mówi (...) a przecież poza stypendiami są konkursy, staże, wymiany zagraniczne...

Jak jeszcze można hakować edukację? Cała rozmowa dostępna jest tu: www.patronite.pl/ktobypomyslal

W serii #ktobypomyślał – podcasty ING Bank Śląski razem z serwisem Patronite oddał głos inspirującym przedstawicielom pokolenia Z. W szczerych i otwartych rozmowach, młodzi opowiadają swoje historie oraz poruszają tematy ważne dla swojego pokolenia, takie jak: podejście do edukacji, well-being, podróże i otwartość na świat, podążanie własną ścieżką i pomysły na biznes, podejście do pieniędzy. Zaplanowano 6 odcinków, u 6 różnych podcasterów, z gośćmi, którzy są przedstawicielami generacji Z.

Seria jest częścią kampanii „Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia”, w której ING inspiruje młodych do działania, wzmacnia ich sprawczość i aktywnie wspiera w dążeniu do niezależności.