„Konsumencki Lider Jakości” dla ING Lease

Głosami konsumentów ING Lease (Polska) uzyskał pierwsze miejsce w kategorii „Leasing samochodowy” w programie „Konsumencki Lider Jakości”.

 „Konsumencki Lider Jakości” to program realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie niezależnych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. W XI edycji badań marka ING LEASE uzyskała  I miejsce w kategorii „Leasing samochodowy" uzyskując tym samym złote godło KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI 2022.

Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego nieustannie rozwijamy programy uproszczone, jak np. ING Auto dedykowany samochodom osobowym i dostawczym – podkreśla  Adam Sar, Prezes Zarządu ING Lease (Polska).

Program ING Auto charakteryzuje się wysokimi limitami finansowania, elastycznym okresem i formalnościami ograniczonymi do minimum. Klient nie musi przedstawiać rozbudowanych wniosków i dokumentów finansowych, wystarczy oświadczenie o przychodach. Wniosek może złożyć online, za pośrednictwem bankowości internetowej Moje ING oraz ING Business lub za pomocą strony internetowej inglease.pl. Co ważne, z programu można skorzystać już od pierwszego dnia prowadzenia firmy.

Otrzymana nagroda Konsumenckiego Lidera Jakości 2022 w kategorii Leasing samochodowy oraz pozytywne głosy ze strony klientów są potwierdzeniem, że nasze usługi leasingowe, w tym Program ING Auto stanowią dla przedsiębiorców wyróżniającą się i atrakcyjną ofertędodaje Adam Sar.

Materiały do pobrania