ING x FEST Festival – konkurs z wejściówkami

Akcje marketingowe i promocje ,

ING jest jednym z partnerów tegorocznej edycji FEST Festival, dlatego bank przygotował dla Klientów konkurs na kreatywne ekoinicjatywy.

ING aktywnie działa w ramach swojej deklaracji ekologicznej i chce wspierać inicjatywy na rzecz dbania o środowisko. W dedykowanej strefie na festiwalu, bank chce zainspirować młodych ludzi do rozwiązań zero waste i rozmów o ekologii.

Dodatkowo klienci banku mogą wziąć udział w konkursie i wygrać jeden z 50 karnetów umożliwiających udział w wydarzeniu. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Mój pomysł na dbanie o ekologię na festiwalu muzycznym to...”.

Aby wziąć udział w konkursie, trzeba być klientem banku i korzystać z Mojego ING. Osoby w wieku 14-17 lat, zainteresowane konkursem, muszą wysłać zgodę rodziców lub opiekunów na adres konkurs@ing.pl. Szczegóły w regulaminie.

Dla tych, którzy nie są jeszcze klientami ING, bank przygotował 26 wejściówek na FEST Festival w konkursie na Facebooku. Szczegóły w regulaminie.

Konkurs trwa do 31 lipca.

#INGjestnaFEST

FEST Festival to nie tylko święto muzyki, ale i ekologii. Dbanie o środowisko to wspólny cel ING i FEST Festival, który w ramach ubiegłorocznej edycji ogłosił misję FEST Goes Green. Bank razem z organizatorami podjął serię proekologicznych działań na festiwalu:

  • dla ograniczenia ilości śmieci na festiwalu w rękach każdego uczestnika zagości wielorazowy kubek,
  • w strefie FEST TALK – miejscu dedykowanym warsztatom, panelom dyskusyjnym i przestrzeni do spotkań ze znanymi osobami – ING poprowadzi serię inspirujących spotkań, których tematem będzie ekologia,
  • w strefie ING każdy festiwalowicz będzie miał szansę uczestniczyć w warsztatach upcyclingowych oraz poszerzyć wiedzę z zakresu zero waste,
  • w strefie chill będzie można nie tylko odpocząć, ale i poznać bliżej mapę Zero Waste przygotowaną ze Stowarzyszeniem Zero Waste.

ING Bank Śląski realizuje swoją strategię biznesową w sposób odpowiedzialny i zrównoważony. Bank jest świadomy, że od dzisiejszych decyzji i działań zależy, jak będzie wyglądał świat jutra i jaką rzeczywistość zastaną następne pokolenia. Chce mieć na niego pozytywny wpływ i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.

Więcej o konkursie: https://www.ing.pl/lp/fest-festival

Więcej o FEST Festival: https://festfestival.pl/

Więcej o działaniach banku: https://www.ing.pl/o-banku/esg

Materiały do pobrania