ING jest jednym z partnerów tegorocznej edycji FEST Festival, dlatego bank przygotował dla Klientów konkurs na kreatywne ekoinicjatywy.
ING aktywnie działa w ramach swojej deklaracji ekologicznej i chce wspierać inicjatywy na rzecz dbania o środowisko. W dedykowanej strefie na festiwalu, bank chce zainspirować młodych ludzi do rozwiązań zero waste i rozmów o ekologii.
Dodatkowo klienci banku mogą wziąć udział w konkursie i wygrać jeden z 50 karnetów umożliwiających udział w wydarzeniu. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Mój pomysł na dbanie o ekologię na festiwalu muzycznym to...”.
Aby wziąć udział w konkursie, trzeba być klientem banku i korzystać z Mojego ING. Osoby w wieku 14-17 lat, zainteresowane konkursem, muszą wysłać zgodę rodziców lub opiekunów na adres konkurs@ing.pl. Szczegóły w regulaminie.
Dla tych, którzy nie są jeszcze klientami ING, bank przygotował 26 wejściówek na FEST Festival w konkursie na Facebooku. Szczegóły w regulaminie.
Konkurs trwa do 31 lipca.
#INGjestnaFEST
FEST Festival to nie tylko święto muzyki, ale i ekologii. Dbanie o środowisko to wspólny cel ING i FEST Festival, który w ramach ubiegłorocznej edycji ogłosił misję FEST Goes Green. Bank razem z organizatorami podjął serię proekologicznych działań na festiwalu:
ING Bank Śląski realizuje swoją strategię biznesową w sposób odpowiedzialny i zrównoważony. Bank jest świadomy, że od dzisiejszych decyzji i działań zależy, jak będzie wyglądał świat jutra i jaką rzeczywistość zastaną następne pokolenia. Chce mieć na niego pozytywny wpływ i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.
Więcej o konkursie: https://www.ing.pl/lp/fest-festival
Więcej o FEST Festival: https://festfestival.pl/
Więcej o działaniach banku: https://www.ing.pl/o-banku/esg