ING wprowadził funkcję geolokalizacji do usługi płatności za bilety komunikacyjne i parkingowe w aplikacji Moje ING.
Za pomocą aplikacji Moje ING, można nie tylko płacić za postój w strefach płatnego parkowania, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej. Funkcjonalność umożliwia zakup elektronicznego biletu w ponad 100 miastach, a płatność realizowana jest bezpośrednio z konta w ING.
Od teraz, na podstawie zgody na lokalizację urządzenia, użytkownik może skorzystać również z podpowiedzi o parkingach i biletach komunikacyjnych, dzięki czemu proces zakupu biletów będzie jeszcze bardziej użyteczny i prosty.
Dodatkowo, jeżeli użytkownik wyrazi zgodę na geolokalizację i zapisanie lokalizacji miejsca, w którym zaparkował, w szczegółach biletu zobaczy mapę z zaznaczoną lokalizacją jego samochodu. Po wybraniu „Zaprowadź mnie do samochodu” zostanie przekierowany do Google Maps (Android) lub aplikacji Mapy (iOS), dzięki czemu łatwiej znajdzie swój samochód na parkingu.
Zmiany zostały wprowadzone w najnowszych wersjach aplikacji Moje ING (4.7.0 na systemie Android, 4.6.0 na iOS)
Płatności za bilety komunikacyjne i parkingowe w bankowości mobilnej Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Lista miast objętych usługą zakupu biletów jest dostępna tu.